Nja det kan godt være endo også men de vil avvente svar på resten
Ønsket siden 2009 det![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nja det kan godt være endo også men de vil avvente svar på resten
Ønsket siden 2009 det![]()
Så vondt[emoji53] ingenting kan være så vondt som å ønske flere barn, også vil ikke kroppen samarbeide. Har skjønt at ivf kan være hardt både psykisk og fysisk? Har ikke så mye kunnskap om det. Men har forstått at det ikke er bare bare.
God morgen damer. Idag startet dagen kl 05:24. Jeg gleder meg enormt til å annonsere denne graviditeten, så kanskje jeg får litt slækk ift denne formen [emoji23] 4 dager til TUL og forhåpentligvis annonsering hvis alt er greit!
Smerter nederst i magen på høyre sideHuffda. Hva som er galt ?![]()
Bare vondt, hatt det siden tirsdagÅåå( hva har skjedd?
Bare vondt, hatt det siden tirsdag
Det er ikke bare bare ? Sjekka med legen?:/Smerter nederst i magen på høyre side
Oj da. Sjekket opp i det ?Smerter nederst i magen på høyre side
Så gøy ingenting er diggeste enn p annonsere det![]()
Nei men med gynDet er ikke bare bare ? Sjekka med legen?:/
Jupp eller det gyn får sjekket daOj da. Sjekket opp i det ?
God morgen. Her har vi vert våken siden 7. Men jeg har fått sovet 4 timer sammenhengende.
DET er lenge siden det. Så jeg kjenner jeg at har mer energi idag[emoji4]
Skal på besøk til en venninne, kjøre søppel til gjenvinningsstasjon, kjøpe bursdagsgave til venn av M, og ellers bare (prøve) å nyte siste dagen med varme.
Jo, også i kveld skal jeg egentlig til en nabo og skravle litt. Men det kommer helt an på hvordan minsta legger seg[emoji6]
God morgen! Har ligget i senga i to timer![]()
God morgen jenter. Ny dag ny mulighet.
Modern ligger ennå på sykehuset men bedre. L er bedre form. Er på handle tur av småting til hestene. Mens I er hjemme med farmor som har kommet seg godt til rette i huset. En uke har hun bod hos oss. Begynner p bli vant til henne luskende rundt. Men fuglene hennes er vanskeligere å bli vant til [emoji23][emoji23]
Men katten vår syns det er et artig medlem.
Hundene til mamma har slått seg i ro. Blir bare bra det her![]()
Ja, litt stritt med lille som ikke ville sove på dagtid mengått tur og hatt fredastaco så skal ikke klage
God dag
Møkkanatt , mye smerter så jeg har ligget å grått.
Litt bedre på morningen men jrg blir hjemme likevel
Hva er det da?Jupp eller det gyn får sjekket da
Det vet vi ikkeHva er det da?
JeppFredagstaco kan veie opp for mye![emoji28]