Jo takk. Hun ble sendt tilbake i retur for reklamasjon så blir hun liggende til beinet har blitt bra igjen. ( sykehus humor)
Fikk henne ned dopa på sykehuset her og sendt henne til Oslo for å få behandling.
Bra hun blir tatt vare på![emoji173]️
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jo takk. Hun ble sendt tilbake i retur for reklamasjon så blir hun liggende til beinet har blitt bra igjen. ( sykehus humor)
Fikk henne ned dopa på sykehuset her og sendt henne til Oslo for å få behandling.
Du bruker imigran gjør du ikke?
Den fungerer ikke på meg, jeg bruker cataflam kombinert med paracett.
Mye billigere, fungerer på meg og har ikke rød trekant på seg
Svart og diamanterEr det svart og sølv? Eller diamanter. Var litt vanskelig å se pga lyset
Huff daHar ikke vært så heldig.
Gikk fra helt frisk til så tett at han nesten ikke fikk puste på et kort øyeblikk.
Gikk så fort at vi ringte legevakten for sikkerhetsskyld..
Løsnet en del nå heldigvis
Jupp det stemmerUte i bassenget?[emoji1]
Vet du når det kommer ny sesong?Ser på station 19, og river meg i håret. For en sesong avslutning[emoji35]
Nja. En gang bytta de ut med billigere uten å spørre meg også [emoji23] Da sa jeg nei gitt. Jeg har en del hensyn i forhold til blodsykdom og slikt å gjøre. Så dermed er det langt i fra alle medisin jeg får gå på. Så det blir litt puslespill å finne ut hva jeg får gå på som er trygt for meg da [emoji14]
Helt greit de spør. Men jeg trenger ikke få ett rart blikk fordi jeg sier nei. All annet av allergimedisin funker ikke. Prøvd dem alle. Så da betaler jeg heller ekstra i zyrtecen som funker [emoji1]
Nå høres heldigvis Lille U bedre ut, og vurderer om vi kanskje skal legge han igjen![]()
Her også. Det er seks unger i klassen til mellomste. Det er min mor (ikke feiret), min far som blir 65 .min svigerinne som blir 30. Og enda noen til i slekta.
Jepp. Korpstur til Danmark. Meg og eldste.
10 dager på jobb. 14 dager igjen. Er jo et par helger.
En tråd om det også skjønner du. ;-)
Er ikke i sommer vi skalEr det mye å velge i nå når du er så sen? Jeg føler at vi må bestille i januar, helst desember. Dersom vi skal på tur i felles ferien.
TakkUff da
God bedring
Tusen takkOi du må ha god bedring
Sånn og forstå, håper den nye klarer seg like bra daHun var kjempegod. Men har sluttet siden det har blitt mer å gjøre på hovedjobben hennes.
Er vel en av favorittene til eldsteFysj da![emoji23]
Men sikkert supert om man liker fisk!

Et bad hørtes ikke feil utMannen har treninga i dag, kengubarnet er med flr å hjelpe og sjefe
Jeg har tatt et bad
Lykke tilVenter på å få komme inn til gynekolog..