Skravletråd

Dere som har gått igjennom to svangerskap, kjente dere liv tidligere med nr 2? Er bare nysgjerrig på hva som kan dukke opp senere :smiley-bounce012 i mitt første svangerskap så kjente jeg tydelig liv i uke 16, så spent på om det blir tidligere denne gangen :D

Dere som har gått igjennom to svangerskap, kjente dere liv tidligere med nr 2? Er bare nysgjerrig på hva som kan dukke opp senere :smiley-bounce012 i mitt første svangerskap så kjente jeg tydelig liv i uke 16, så spent på om det blir tidligere denne gangen :D
Jeg kjente det tidligere med nr. 2, men det var nok i hovedsak fordi jeg hadde morkaka foran med nr.1. Kjente ingenting før langt over halvveis da.

Kjente liv allerede i uke 14 og så det utenpå magen i uke 16 med første så kan nesten ikke tenke meg at det blir enda tidligere denne gangen:p

Jeg kjente tidligere med nr 2, men det kan også ha med plassering av morkaka å gjøre. Hadde foran med første og bak med andre. Kjente i uke 15 (15+3) med førstemann og 13 med andremann :Heartred

Jeg kjente også liv tidligere med nummer to

Apropos nummer to. I dag har han delt til hele barnehagen at mamma har baby i magen så det var vel bare å forvente seg. Nå er det herved offentlig, 7+2
Hahaha her skal barna IKKE få vite noe nettopp av den grunn. 5 åringen sladrer om alt :hilarious: Men spent på hvor lenge vi kan holde det hemmelig for barna hvis jeg blir veldig dårlig

Uff, bekymrer meg litt når dere sier dere har opplevd å miste sent. Vi har allerede begynt å dele det rundt. Håper den sitter godt

Skjønner at det bekymrer deg. Vi delte det til mange forrige gang, og mista i uke 8+. Det var egentlig bare deilig at de jeg var glad i visste at jeg var trist.
Baksiden er at moren til venninne av min datter spurte mannen min her om dagen om det var lenge igjen.
Ho hadde ikke fått med seg at jeg hadde mista for vi har jo kun delt til de nærmeste.

De samme som fikk vite forrige gang, vet også nå. (Eller forhåpentligvis ikke barnas venners familier osv but you know :hilarious:)

Og de som mister enda senere, da ville man gjerne ha fortelt de nærmeste uansett? Man kan jo ikke vente til fødsel i tilfelle noe skjer, man må bare håpe på at det går bra. ♥️

Jeg kjente også liv tidligere med nummer to

Apropos nummer to. I dag har han delt til hele barnehagen at mamma har baby i magen så det var vel bare å forvente seg. Nå er det herved offentlig, 7+2
Her fortalte vi det til jentungen i går, da fikk vi det travelt med å fortelle foreldre/søsken før hun dro på skolen i dag og delte med andre, for når hun vet så vet alle :hilarious: så er offentlig her også nå, 7+1:Heartred

Tillater meg å skrive her, selv om beregninga her gir meg termin 1. desember ut fra menstrasjon. Har variert litt om jeg har fått slutten av november eller begynnelsen av desember, så vet ikke hvilken gruppe jeg lander i til slutt :joyful:må vente på den «offisielle» terminen
Velkommen!

Hadde en skikkelig scare her nettopp! Tørket meg etter jeg var på do og fikk litt blod på papiret. Lyserosa! Ble såklart livredd og begynte å tørke mer for å se om det kom mer, og det gjorde det.
Viser seg at jeg fikk et lite kutt når jeg barberte meg nedentil i går som jeg hadde "skapet" opp når jeg tørket meg, ig begynte å blø litt fra det :confused2 :confused2

Back
Topp