Skravletråd

Dere som har gått igjennom to svangerskap, kjente dere liv tidligere med nr 2? Er bare nysgjerrig på hva som kan dukke opp senere :smiley-bounce012 i mitt første svangerskap så kjente jeg tydelig liv i uke 16, så spent på om det blir tidligere denne gangen :D

Dere som har gått igjennom to svangerskap, kjente dere liv tidligere med nr 2? Er bare nysgjerrig på hva som kan dukke opp senere :smiley-bounce012 i mitt første svangerskap så kjente jeg tydelig liv i uke 16, så spent på om det blir tidligere denne gangen :D
Jeg kjente det tidligere med nr. 2, men det var nok i hovedsak fordi jeg hadde morkaka foran med nr.1. Kjente ingenting før langt over halvveis da.

Kjente liv allerede i uke 14 og så det utenpå magen i uke 16 med første så kan nesten ikke tenke meg at det blir enda tidligere denne gangen:p

Jeg kjente tidligere med nr 2, men det kan også ha med plassering av morkaka å gjøre. Hadde foran med første og bak med andre. Kjente i uke 15 (15+3) med førstemann og 13 med andremann :Heartred

Back
Topp