Skravletråd

Hvordan er det med kullsyre? Hvis brus er aktuelt kan jeg anbefale Kolonihagen eller Änglamark sin brus, de er friske og syrlige med milde, ikke for overveldende smaker. Det er også veldig lite sukker i dem.
Kullsyre funker ikke for tiden.
Men kolonihagen sin liker jeg godt, ikke prøvd Änglamark. Prøvd Vilje sin som nok er i samme kategori.

Men tusen takk for tips. :happy:

I morgen er eeeegentlig siste dagen med cyclogest, men har endel igjen så tenker det blir en nedtrapping. Virker så drastisk å bare kutte det selv om jeg, såvidt jeg vet, ikke har behov for den ekstra støtten, men at det er vanligere ved ivf:smiley-ashamed004
Noen andre som har erfaringer? Forsvant symptomer eller merkes det på andre måter?
Ingen erfaring, men går på cyclogest selv og hater det. Skal virkelig slutte den dagen jeg kan. :laughing002 Ble heller ikke ivf her heller, men får støtten sånn just in case.

I morgen er eeeegentlig siste dagen med cyclogest, men har endel igjen så tenker det blir en nedtrapping. Virker så drastisk å bare kutte det selv om jeg, såvidt jeg vet, ikke har behov for den ekstra støtten, men at det er vanligere ved ivf:smiley-ashamed004
Noen andre som har erfaringer? Forsvant symptomer eller merkes det på andre måter?
Jeg skal egentlig slutte på cyclogest i morgen. Da er jeg 9+0 uker. Men merker at jeg tørr ikke. :oops: Jeg har masse cyclogest liggende så tror jeg skal vente én uke til. Har sikkert ikke grunn til det, er bare et nervevrak.

Hvor mange uker er du? Har hørt at mange opplever mindre symptomer når morkaken tar over i uke 8-10. Så hvis man slutter med cyclogest rundt den tiden vil man sikkert oppleve mindre trøtthet og mindre av alt mulig uansett.

Slutter du før uke 8-10, vil du sikkert beholde mange av de symptomene som er relatert til hcg stigningen. Ikke sikkert det blir så stor forskjell.

Jeg har alltid pleid å bli litt trøtt på cyclogest. Ikke kjempemye. Den trøttheten jeg opplever nå som jeg er "ordentlig" gravid er noe helt annet. :hilarious:

Back
Topp