Skravletråd

Har egentlig vært i badekaret tideligere idag, men vurderer virkelig å ta meg et bad må også. Har vært ute å holdt på litt i hagen idag. Er strålende vær her jeg bor. Men nå har jeg fått frost i meg.

Er så redd for den ultralyden i morgen…. Ettermiddagen har vært to tre timer helt uten kvalme. Så jeg vet på en måte hva som venter meg i morgen tror jeg, selv om magefølelsen har vært bedre i dag..
Krysser alt jeg kan for deg!! :Heartpink Når på dagen er ultralyden?

Er så redd for den ultralyden i morgen…. Ettermiddagen har vært to tre timer helt uten kvalme. Så jeg vet på en måte hva som venter meg i morgen tror jeg, selv om magefølelsen har vært bedre i dag..
Tenker på deg og krysser fingrene for imorgen :Heartred Det er ingen spøk å være gravid :Heartred

Startet dagen med massiv oppkast. Tissa meg også ut over hele baderomsgulvet så det ble en perfekt start på dagen :love017 Kasta opp 1 gang i uke 10 ved forrige svangerskapet så får se hvordan det blir denne gangen.

Startet dagen med massiv oppkast. Tissa meg også ut over hele baderomsgulvet så det ble en perfekt start på dagen :love017 Kasta opp 1 gang i uke 10 ved forrige svangerskapet så får se hvordan det blir denne gangen.

1 trimester er en ekstremt sexyyyyyyy tilværelse.
Jeg pussa tenner i morges, fikk tannbørsten pittelitt for langt, kasta opp ukontrollerbart i vasken og tissa på meg samtidig. ♥️

Hva drikker dere?
Jeg er egentlig sånn som kun liker vann og kaffe. Begge disse utgår grunnet kvalme.
Vann med sitronsaft gikk en periode
Appelsinsaft gikk også en periode
Siste var eplejuice, og så godt og endelig kunne drikke ordentlig, men nå funker ikke det mer heller. Juice er sånn som til vanlig er godt en periode, før jeg synes det er mindre godt. Så dette er veldig typisk meg når jeg ikke er gravid også.

Men er så lei av å være tørst, men ikke helt klare å drikke, eller brekke meg av drikken.

Hva drikker dere?
Jeg er egentlig sånn som kun liker vann og kaffe. Begge disse utgår grunnet kvalme.
Siste var eplejuice, og så godt og endelig kunne drikke ordentlig, men nå funker ikke det mer heller. Juice er sånn som til vanlig er godt en periode, før jeg synes det er mindre godt. Så dette er veldig typisk meg når jeg ikke er gravid også.

Men er så lei av å være tørst, men ikke helt klare å drikke, eller brekke meg av drikken.
Jeg drikker vann, eplejuice og pepsimax, avhengig av Pepsi .. syns det ikke smaker som før jeg ble gravid, men ja, må liksom bare ha det :laughing002
Evt lage noen smoothies iblant når jeg gidder

Hva drikker dere?

Jeg drikker til vanlig kun vann, men nå i svangerskapet takler jeg ikke vann.

Så nå drikker jeg saft og juice. Det er viktig å få i seg 2 liter væske for å ikke forverre kvalme. Merker så godt om jeg bare ligger littegrann under. Men jeg kjenner på akkurat det samme som deg, rett og slett en aversjon mot væske. :hilarious:

Kan aldri drikke samme saft over tid, pr nå har vi 7 forskjellige saftflasker og omtrent alle juicene man kan få kjøpt.

1 trimester er en ekstremt sexyyyyyyy tilværelse.
Jeg pussa tenner i morges, fikk tannbørsten pittelitt for langt, kasta opp ukontrollerbart i vasken og tissa på meg samtidig. ♥️
:laughing002 uff godt det ikke bare er meg. Men du har all min medfølelse! Kona syntes det passet bra med litt tiss på gulvet for da hadde hun god grunn til å vaske litt. (Hun elsker å vaske:laughing002)

Jeg drikker til vanlig kun vann, men nå i svangerskapet takler jeg ikke vann.

Så nå drikker jeg saft og juice. Det er viktig å få i seg 2 liter væske for å ikke forverre kvalme. Merker så godt om jeg bare ligger littegrann under. Men jeg kjenner på akkurat det samme som deg, rett og slett en aversjon mot væske. :hilarious:

Kan aldri drikke samme saft over tid, pr nå har vi 7 forskjellige saftflasker og omtrent alle juicene man kan få kjøpt.
Er tungt når det er sånn.

Skal prøve å kjøpe inn flere forskjellige typer saft og prøve.

Er tungt når det er sånn.

Skal prøve å kjøpe inn flere forskjellige typer saft og prøve.

Om det er kjempe vanskelig å få i deg væske så ville jeg sjekka om du kan få væske på sykehuset ♥️

Hva drikker dere?

Jeg prøvde å fjerne siteringen men jeg fikk det ikke til :hilarious: #nypåforumet

Jeg sverger til Farris når jeg ikke klarer noe annet , men vet jo at det ikke er for alle. Ellers så funker det av og til å vanne ut jucien med litt vann eller isbiter så den smaker litt mildere

Jeg prøvde å fjerne siteringen men jeg fikk det ikke til :hilarious: #nypåforumet

Jeg sverger til Farris når jeg ikke klarer noe annet , men vet jo at det ikke er for alle. Ellers så funker det av og til å vanne ut jucien med litt vann eller isbiter så den smaker litt mildere
Velkommen :happy::love017

Farris er noe jeg egentlig er veldig glad i. :happy: Så skjønner godt du sverger til det.

Back
Topp