Ja, du må nok ta nye. Skal også ta ferritin osv. Ikke kun virusprøverÅååh, men de prøvene tok jeg jo typ for 1 år siden da jeg skulle igang med ivf prosessen. Må jeg virkelig ta nye nå da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, du må nok ta nye. Skal også ta ferritin osv. Ikke kun virusprøverÅååh, men de prøvene tok jeg jo typ for 1 år siden da jeg skulle igang med ivf prosessen. Må jeg virkelig ta nye nå da?
Jeg som leste litt fort. Siden prøve to skal tas noe sånt etter matepisoden. Unnskyld.Idag liksom? Hastet det så? Trodde man skulle ta de første blodprøvene før uke 12.
håper jeg får tatt de på timen til jordmoren neste uke.Stemme det!!!Nei, er fordi jeg bestilte mat som det var blod fra kokken i. Derfor legekontoret ønsket meg inn i dag, for å ta nullprøve eller noe sånt.
Men både hiv og hepatitt tar de i prøvene på første svangerskapskontroll om jeg ikke tar helt feil.
Hører så mye forskjellig om de blodprøvene. Ei venninne hadde tatt i uke 9 å det mente de var litt tidelig, men vi skal ta før uke 12! Jeg blir sprø!Jeg som leste litt fort. Siden prøve to skal tas noe sånt etter matepisoden. Unnskyld.
De svarerskap blodprøvene mine begynner haste også egentlig, er 11+0 i morgen.håper jeg får tatt de på timen til jordmoren neste uke.
Enig... Tror ikke jeg kommer til å slappe av før denne kidden er ute, da er det nye bekymringer. Men da står det hvertfall ikke bare på meg og min kropp!Huff, første trimester er ikke lett. Jeg føler så med deg og har det ganske likt selv. Jeg blir ikke beroliget av hverken ultralyd eller hcg, eller jeg blir jo det akkurat der og da, men så er det på han igjen med bekymringer rett etter å ha forlatt jordmor/lege. Slitsomt å være prøver og å bli gravid og ikke vite noe. Føler alt er bedre i 2. trimester når man begynner å kjenne liv, selvom det heller ikke er en dans på roser.
Bestilte time hos legen min når jeg er 11+1 og håper det holder til henvisning til TUL.
Hører så mye forskjellig om de blodprøvene. Ei venninne hadde tatt i uke 9 å det mente de var litt tidelig, men vi skal ta før uke 12! Jeg blir sprø!
OkeiJa, du må nok ta nye. Skal også ta ferritin osv. Ikke kun virusprøver

Ringer legen min jeg også å hører på fredag etter ultralyd å hører når jeg skal komme.. Klarer ikke å høre hva adle sier for jeg blir kokoLegen min sier de skal tas rundt uke 9.

Ringer legen min jeg også å hører på fredag etter ultralyd å hører når jeg skal komme.. Klarer ikke å høre hva adle sier for jeg blir koko![]()
Ja, det er vanskelig. Noen plasser igjen har jeh inntrykk av vil ta de etter uke12. Så tror det varierer en del også.Hører så mye forskjellig om de blodprøvene. Ei venninne hadde tatt i uke 9 å det mente de var litt tidelig, men vi skal ta før uke 12! Jeg blir sprø!

Ja, det tenker jeg er veldig forståelig. Jeg er kanskje litt gammeldags, men forstår liksom ikke helt greia med enda en fest før baby kommer. Jeg heier litt på hjemmelaget mat på døra når man har fått baby med seg hjemTror det er veldig mange som vil ha gender reveal for sin egen del. Det ville vi hatt nå om vi skulle vite (og om vi ombestemmer oss å vil vite).
Altså bare at noen skriver det på en lapp, som vi kan åpne i fred. Det er jo vårt øyeblikk, og det blir ofte mindre personlig når man ligger der med en fremmed.![]()
Babyshower og gender Revetal er 2 forskjellige ting.Ja, det tenker jeg er veldig forståelig. Jeg er kanskje litt gammeldags, men forstår liksom ikke helt greia med enda en fest før baby kommer. Jeg heier litt på hjemmelaget mat på døra når man har fått baby med seg hjem

Ja er nok veldig forskjelligJa, det er vanskelig. Noen plasser igjen har jeh inntrykk av vil ta de etter uke12. Så tror det varierer en del også.![]()
merkelig. Trodde det å gå gravid var likt uansett hvor i Norge man bor 
Veldig sant!Enig... Tror ikke jeg kommer til å slappe av før denne kidden er ute, da er det nye bekymringer. Men da står det hvertfall ikke bare på meg og min kropp!

Helt enig med deg! Holder på å bli sprø av alle venninner som måå ha babyshower nåJa, det tenker jeg er veldig forståelig. Jeg er kanskje litt gammeldags, men forstår liksom ikke helt greia med enda en fest før baby kommer. Jeg heier litt på hjemmelaget mat på døra når man har fått baby med seg hjem

Babyshower kan være veldig koselig! Har med glede arrangert babyshower for mine nærmeste venninner! Veldig gøy å gjøre stas på den gravide før fødsel!Babyshower og gender Revetal er 2 forskjellige ting.
Er så i mot babyshower selv! Men jeg er yrkesskadet![]()

Jeg har laget til bestevenninna mi, for hun ville ha. Jeg går gjerne i babyshower. Å ja det er kos. Men liker heller å feire babyen når den er komt til verden altsåBabyshower kan være veldig koselig! Har med glede arrangert babyshower for mine nærmeste venninner! Veldig gøy å gjøre stas på den gravide før fødsel!
Mine egne babyshowere derimot har vært så halvveis gjennomført at jeg kjenner at jeg ikke har lyst på denne gangen. Blitt så skuffa begge gangene. Har følt meg mer till bry enn gjort stas på. De kan heller komme på "barselgrøt" tenker jeg![]()
Min fastlege tok det i uke 7Tror alle har forskjellige ting. Vet i hvertfall at forrige gang var det ingen som ba meg ta blodprøver før jordmor oppdaget det etter uke 12, og da var det for seint.
Det er fordi jern og ferritinivåer blir forstyrret i svangerskapet og kan leses av feil på blodprøver etter en viss tid.
En tur bare for å titte litt ender ofte med at noe blir med ut.