Nei, det e lenge siden eg spillte det@Turnusmammaen spille dokke cs o?![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, det e lenge siden eg spillte det@Turnusmammaen spille dokke cs o?![]()

På tide å spille det igjen då! Du og din venninne sammen med meg og min venninneNei, det e lenge siden eg spillte det![]()
girl power!Jeg kjente det tidligere med nr. 2, men det var nok i hovedsak fordi jeg hadde morkaka foran med nr.1. Kjente ingenting før langt over halvveis da.Dere som har gått igjennom to svangerskap, kjente dere liv tidligere med nr 2? Er bare nysgjerrig på hva som kan dukke opp senerei mitt første svangerskap så kjente jeg tydelig liv i uke 16, så spent på om det blir tidligere denne gangen
![]()
Jeg kjente tidligere med nr 2, men det kan også ha med plassering av morkaka å gjøre. Hadde foran med første og bak med andre. Kjente i uke 15 (15+3) med førstemann og 13 med andremannDere som har gått igjennom to svangerskap, kjente dere liv tidligere med nr 2? Er bare nysgjerrig på hva som kan dukke opp senerei mitt første svangerskap så kjente jeg tydelig liv i uke 16, så spent på om det blir tidligere denne gangen
![]()