Skravletråd

Apropo cyglogest. Jeg tok det til uke 12 forrige svangerskap, grunnet mange SA/MAer bak meg. Denne gangen gjør jeg det samme og gynekologen på klinikken jeg er (hun er veldig anerkjent) sa at det har kommet studier hvor de har sett positiv effekt helt til uke 16 og at det ikke går ut over fosteret.

Men tenker at når morkaken tar over burde man vel være «safe». Selv om det er noe herk!
Åååh. Jeg skal bare ta cyclogest til 9+6. Gynokologen min mente det ikke var vits i å ta lengre.

Tror egentlig ikke det er noe vits. Normalt sier de jo bare ut uke 7 eller noe
Ja.. Jeg er litt sånn nå om jeg skal gidde å kjøpe en ny pakke... Er 9+0 nå, å har til idag og i morgen så vurderer å slutte før, eller ta en hver kveld å ikke morgen :hilarious: er såååå drita lei av den der.

Ja.. Jeg er litt sånn nå om jeg skal gidde å kjøpe en ny pakke... Er 9+0 nå, å har til idag og i morgen så vurderer å slutte før, eller ta en hver kveld å ikke morgen :hilarious: er såååå drita lei av den der.
Haha, enig! Er virkelig noe herk. Jeg har hatt 3 SAer og en MA, så for meg er det nok en type falsk trygghet. Man gjør jo alt man kan for at det skal gå bra. Men i utgangspunktet så skulle jeg ha sluttet i uke 6 eller 7 :happy8

Back
Topp