Jeg må bare si angående å være hjemme når barnet er i barnehagen: Vårt barn ELSKER barnehagen. De gjør SÅ mye gøy, lærer og opplever nye ting hele tiden, får servert bra mat.. Jeg unner henne altså SÅ mye å få være i barnehagen og kose seg med voksne og barn der. Det er faktisk ikke en prosent i meg som har dårlig samvittighetVært hos legen i dag, fikk 2 uker sykemelding pga denne kvalmen. Føles litt ut som et nederlag, samtidig som om jeg har sagt til meg selv at dette er nok det siste svangerskapet, så skal ta vare på meg selv uten dårlig samvittighet.
Og, dere med fler barn. Er det bare jeg som går rundt med en ekstremt dårlig samvittighet for barn nr 1? Altså, jeg er sykemeldt og leverer i bhg, samtidig får jeg så dårlig samvittighet at han skal være der mens jeg skal være hjemme.
Også tenker jeg, hva om han føler seg tilsidesatt når 2 mann kommer! Selvom jeg vet hvor mye glede de kommer til å få av hverandre. Er jo jeg bare 1 person. Ah, gud. Det ligger mye følelser knyttet rundt dette altså![]()
Jeg er langtidssykemeldt da, så hadde fått mer dårlig samvittighet av at hun skulle vært hjemme med meg som er så redusert og ikke kan gjøre like mye gøy som i barnehagen. Skal sies at vi er sammen stort sett hele tiden utenom barnehagetid.Passer på å kose masse (!) nå fremover og har allerede begynt å snike inn samtaler om det å være storesøster. Blir veldig spennende med to stykker, men skal lese meg godt opp på hva som anbefales for å forberede barnet + gjøre etter at baby er her
Så tror jeg det blir skikkelig stas med et lite søsken!
Men samvittigheten river i meg likevel, tror da det bare er hormoner!
Synes hvert fall ikke du skal føle på noe dårlig samvittighet sånn objektivt sett 

Hvordan er formen?