Jeg er tilbake og skal prøve så godt jeg kanKlarer vi 1000 innlegg før helga er over![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er tilbake og skal prøve så godt jeg kanKlarer vi 1000 innlegg før helga er over![]()
Hvordan er formen deres?
Hvor ser man full oversikt over innlegg?Klarer vi 1000 innlegg før helga er over![]()
Sånn jeg har hatt det og, men denne gangen får jeg så raskt høy puls, så klarer ikke å gå så fort.Min er ganske bra, 5+0 i dag! Jeg er vanligvis ofte sliten og trøtt, men siden positiv test har jeg fått en ny energi! Liksom litt enklere å gå raskt til/fra jobb og barnehage
Men har begynt å merke at kvalmen nærmer seg. Vanskelig å forklare, men kjenner på en måte i munnen at jeg svelger vekk en svaaak kvalmefølelse. Flere som som skjønner hva jeg mener?
Om du ser på «Nyeste termin og barselklubber» inn på 2026 og så står det antall innlegg derHvor ser man full oversikt over innlegg?
Oi jeg trodde det bare var meg! Hvor mange uker er du?Leamus i underlivet, spesiell følelse
Var bare 13 dpo da, kjent det litt innimellom, men ikke så mye som den kveldenOi jeg trodde det bare var meg! Hvor mange uker er du?
Nøyaktig det samme her!Var bare 13 dpo da, kjent det litt innimellom, men ikke så mye som den kvelden

Egentlig ganske mange, men kommer plutselig ikke på noen nåNoen som har et tema de ønsker å skravle om?

Det går unnnaTenk at vi allerede har 1300 innlegg![]()
Det burde vi klare, ihvertfall hvis flere bidrarDet går unnnatro om vi har 2000 ila uka?

Samme her heheEgentlig ganske mange, men kommer plutselig ikke på noen nå![]()
Hehe ja. Satser på folk slenger seg på lekene hvertfallDet burde vi klare, ihvertfall hvis flere bidrar![]()