Skravletråd

Hvordan er formen deres?

Min er ganske bra, 5+0 i dag! Jeg er vanligvis ofte sliten og trøtt, men siden positiv test har jeg fått en ny energi! Liksom litt enklere å gå raskt til/fra jobb og barnehage :smiley-angelic003

Men har begynt å merke at kvalmen nærmer seg. Vanskelig å forklare, men kjenner på en måte i munnen at jeg svelger vekk en svaaak kvalmefølelse. Flere som som skjønner hva jeg mener?

Jeg kjenner så mye i magen og merker at jeg går saktere på grunn av det, klarer liksom ikke å gå like fort. Noen andre som merker det samme? Mens andre ganger kjenner jeg ingenting.

Min er ganske bra, 5+0 i dag! Jeg er vanligvis ofte sliten og trøtt, men siden positiv test har jeg fått en ny energi! Liksom litt enklere å gå raskt til/fra jobb og barnehage :smiley-angelic003

Men har begynt å merke at kvalmen nærmer seg. Vanskelig å forklare, men kjenner på en måte i munnen at jeg svelger vekk en svaaak kvalmefølelse. Flere som som skjønner hva jeg mener?
Sånn jeg har hatt det og, men denne gangen får jeg så raskt høy puls, så klarer ikke å gå så fort.

Ja, kjenner til den følelsen fra ellers. Heldigvis ikke blitt så kvalm som det enda

Jeg har altså så nestingbehov, men er altfor tidlig. Kanskje fokusere på å få mer orden og rydde litt plass i isteden.

Back
Topp