Gleder meg mest til å kjenne sparkSamme her hehe
Kanskje hva man gleder seg mest til i graviditeten?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gleder meg mest til å kjenne sparkSamme her hehe
Kanskje hva man gleder seg mest til i graviditeten?
Åå det er så kos detGleder meg mest til å kjenne spark![]()

Hjelpes, kanskje hun er synsk?
Gleder meg sånn til å fortelle det, men tenkte å vente til etter ultralyden ved 12 uker..Sååå koseligVille dele en artig ting med dere i kveld.
Vi har snakket mye om baby den siste tiden med barna våre på 6 og 8, fordi de har ønsket seg en lillebror/lillesøster. Og rett etter eggløsning spurte jenta mi på 6 om jeg hadde baby i magen. Og i kveld (4+3) kysset hun magen min og sa at nå trodde hun det holdt på å bli en baby i magen min, hun sa at det så sånn ut![]()
Hjelpes, kanskje hun er synsk?
Gleder meg sånn til å fortelle det, men tenkte å vente til etter ultralyden ved 12 uker..
Jaaa jeg gleder meg sånn til å få se de sammen med babyenSååå koseligkan tro de skal få vise og gi mye god omsorg
![]()

Det kan jeg troJaaa jeg gleder meg sånn til å få se de sammen med babyen
Har du barn fra før? I 24? Ser du har vært inne her da![]()
Så det blir ditt tredje også - så koseligDet kan jeg tro
Ja, har ett barn fra 2021 og ett fra 2024![]()

Hihi ja, jeg håper min popper like sent som tidligereSå det blir ditt tredje også - så koselig
Jeg er spent på hvor fort magen kommer denne gangen![]()
Jeg håper bare den holder seg noen lunde normal frem til uke 12, så jeg kan skjule det frem til da 
Krysser fingreneHeheJeg håper bare den holder seg noen lunde normal frem til uke 12, så jeg kan skjule det frem til da
![]()
Takk for leken!Thank god! Godnatt! Burde vel fortsette på fortellingen senere, er spent på hvordan den ender1700 innlegg, god natt @inderligønsketTakk for leken!

Skjønner 100% hva du mener! Jeg er kvalm, men samtidig ikke kvalm. Samtidig som jeg har fått litt antydning til sure oppstøt som jeg svelger hele tidenMin er ganske bra, 5+0 i dag! Jeg er vanligvis ofte sliten og trøtt, men siden positiv test har jeg fått en ny energi! Liksom litt enklere å gå raskt til/fra jobb og barnehage
Men har begynt å merke at kvalmen nærmer seg. Vanskelig å forklare, men kjenner på en måte i munnen at jeg svelger vekk en svaaak kvalmefølelse. Flere som som skjønner hva jeg mener?