Skravletråd

Er så veldig spent på ultralyd etter høstferien. Da er jeg antakelig 6+1 og håper å se hjerteblink :Heartred klarer liksom ikke tro på at det kommer en baby..

Ville dele en artig ting med dere i kveld.
Vi har snakket mye om baby den siste tiden med barna våre på 6 og 8, fordi de har ønsket seg en lillebror/lillesøster. Og rett etter eggløsning spurte jenta mi på 6 om jeg hadde baby i magen. Og i kveld (4+3) kysset hun magen min og sa at nå trodde hun det holdt på å bli en baby i magen min, hun sa at det så sånn ut :eek: :smiley-bounce022 Hjelpes, kanskje hun er synsk?:hilarious: Gleder meg sånn til å fortelle det, men tenkte å vente til etter ultralyden ved 12 uker..

Ville dele en artig ting med dere i kveld.
Vi har snakket mye om baby den siste tiden med barna våre på 6 og 8, fordi de har ønsket seg en lillebror/lillesøster. Og rett etter eggløsning spurte jenta mi på 6 om jeg hadde baby i magen. Og i kveld (4+3) kysset hun magen min og sa at nå trodde hun det holdt på å bli en baby i magen min, hun sa at det så sånn ut :eek: :smiley-bounce022 Hjelpes, kanskje hun er synsk?:hilarious: Gleder meg sånn til å fortelle det, men tenkte å vente til etter ultralyden ved 12 uker..
Sååå koselig ♥️ kan tro de skal få vise og gi mye god omsorg ♥️

Hehe :hilarious: Jeg håper bare den holder seg noen lunde normal frem til uke 12, så jeg kan skjule det frem til da :joyful:

Du veit du er litt paranoid, når du febrilsk ser gjennom symptomene på Flo appen fra forrige alt for korte svangerskap, og gleder deg for hver gang du oppdager at du ikkje har det nå som du hadde da!
Gleder meg til uke 6 og tul, håper alt ser bra ut :angelic: :shy: :smiley-angelic001

Min er ganske bra, 5+0 i dag! Jeg er vanligvis ofte sliten og trøtt, men siden positiv test har jeg fått en ny energi! Liksom litt enklere å gå raskt til/fra jobb og barnehage :smiley-angelic003

Men har begynt å merke at kvalmen nærmer seg. Vanskelig å forklare, men kjenner på en måte i munnen at jeg svelger vekk en svaaak kvalmefølelse. Flere som som skjønner hva jeg mener?
Skjønner 100% hva du mener! Jeg er kvalm, men samtidig ikke kvalm. Samtidig som jeg har fått litt antydning til sure oppstøt som jeg svelger hele tiden:dead:

Vært hos legen i dag, fikk 2 uker sykemelding pga denne kvalmen. Føles litt ut som et nederlag, samtidig som om jeg har sagt til meg selv at dette er nok det siste svangerskapet, så skal ta vare på meg selv uten dårlig samvittighet.

Og, dere med fler barn. Er det bare jeg som går rundt med en ekstremt dårlig samvittighet for barn nr 1? Altså, jeg er sykemeldt og leverer i bhg, samtidig får jeg så dårlig samvittighet at han skal være der mens jeg skal være hjemme.
Også tenker jeg, hva om han føler seg tilsidesatt når 2 mann kommer! Selvom jeg vet hvor mye glede de kommer til å få av hverandre. Er jo jeg bare 1 person. Ah, gud. Det ligger mye følelser knyttet rundt dette altså :Heartred

Back
Topp