Skravletråd

Så reklame for en app på en plakat på Ullevål da jeg var på OUL, men har glemt hva den het. Regner med det er en noen her som skal på ultralyd på Ullevål den nærmeste tiden. Hvis dere kunne postet navnet på den appen ville jeg blitt veldig glad! Plakaten var på døra mellom ekspedisjonen og trappa ned til ultralyd.

Så reklame for en app på en plakat på Ullevål da jeg var på OUL, men har glemt hva den het. Regner med det er en noen her som skal på ultralyd på Ullevål den nærmeste tiden. Hvis dere kunne postet navnet på den appen ville jeg blitt veldig glad! Plakaten var på døra mellom ekspedisjonen og trappa ned til ultralyd.
Skal dit om halvannen uke, kan se om jeg husker på det :happy: Hva var appen for?

Så godt du slapp sist, krysser fingrene for det denne gangen også:Heartred er vel i hovedsak for å være obs på mye vann i kroppen osv at dem vil sjekke, men ikke noe gøy, spesielt ikke om man kan slite litt i forhold til vekt i utgangspunktet.
Sniker fra april :) Ser dette er et litt gammelt tema her nå, men ville bare si at et vennepar som er hhv lege og jordmor er veldig opptatt av at de spør om vekt i hovedsak for å kunne følge med på rask vektøkning/vann i kroppen, noe som kan tyde på svangerskapsforgiftning, og ikke for å dømme noen, så derfor mener de at det er viktig å være ærlig så ikke det i verste fall går under radaren. Men det finnes sikkert mange jordmødre som ikke er så flinke til å kommunisere at dette er hovedformålet med vektoppfølgingen.

Back
Topp