Litt? Haha ja!Ja, de kan vel være litt i hormontåke selvVar en del svimmel og trøtt, men trodde det var pga jernmangelen
Mulig lavt jern nå også? Er vel ikke så lenge før vi skal ta blodprøverFollow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Litt? Haha ja!Ja, de kan vel være litt i hormontåke selvVar en del svimmel og trøtt, men trodde det var pga jernmangelen
Mulig lavt jern nå også? Er vel ikke så lenge før vi skal ta blodprøverIkke like svimmel heldigvis. Hadde fint jernivå i juni, men en SA etter det kan jo ha forstyrret litt.Litt? Haha ja!Mulig lavt jern nå også? Er vel ikke så lenge før vi skal ta blodprøver
håper det går over om en stund
Ja, får krysse fingra for at det går seg tilIkke like svimmel heldigvis. Hadde fint jernivå i juni, men en SA etter det kan jo ha forstyrret litt.
guys, we need the sperm!Hehehe jaMå innrømme at fortellingen vår er en smule grotesk og ironiskguys, we need the sperm!

Hahaha nå måtte jeg le høyt. Noe jeg kunne fått til å gjøre nå og. Absolutt ikke for tidlig, med den fine stigningenNår man snakker om å være i gravid tåka… altså jeg vet det er tidlig for min del. Haha men i dag når jeg skulle skifte til vinterdekk på verksted så klarte jeg å gå rett inn i en annen bil.. syns den luktet rart, og manglet matte og hadde rare ting inni.. haha då skjønte jeg at det var jo ikke min bil!! Så når bilen var ferdig takket jeg for meg og kjørte.. tror ikke dere at jeg glemte og betale også!???? Haha
Herregud da tenkte jeg , ja jeg er gravid![]()
Hahaha. Ja jeg lo jeg og. Og var ganske flau! Haha. Men det var morsomt ogHahaha nå måtte jeg le høyt. Noe jeg kunne fått til å gjøre nå og. Absolutt ikke for tidlig, med den fine stigningen

Hvis du klarer hadde jeg latt være og heller kost deg med at du hadde sterk og fin test før i dagKjenner det klør i fingrene etter å teste akuratt nå. Men er det vits? Eller er det egentlig en vits? Haha. Vil ikke bli skuffet heller samtidig , tenk om den har økt?? Hvordan går folk på do uten og teste???![]()

Vet ikke helt hva jeg klarerHvis du klarer hadde jeg latt være og heller kost deg med at du hadde sterk og fin test før i dag![]()
Fort gjort å plutselig ha tisset i kopp heheVet ikke helt hva jeg klarerhaha
Skulle hørt på deg altså….. det var en dritt test..Hvis du klarer hadde jeg latt være og heller kost deg med at du hadde sterk og fin test før i dag![]()
Det er min erfaring og, at det varierer så mye i løpet av dagen. Holdt meg til samme tid på dagen. Ikke tatt flere etter blodprøveSkulle hørt på deg altså….. det var en dritt test..![]()
Du er flink som holder deg daDet er min erfaring og, at det varierer så mye i løpet av dagen. Holdt meg til samme tid på dagen. Ikke tatt flere etter blodprøve
Orker ikke det stresset og følte det var fin stigning i hcg. Tar evt en ny senere for å seDu er flink som holder deg da![]()