Skjønner det. Det er utrolig stressende ja!Orker ikke det stresset og følte det var fin stigning i hcg. Tar evt en ny senere for å se
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skjønner det. Det er utrolig stressende ja!Orker ikke det stresset og følte det var fin stigning i hcg. Tar evt en ny senere for å se
Kunne man ikke bare spolt frem tiden til ultralydSkjønner det. Det er utrolig stressende ja!
Ja det hadde jo vært fint!!Kunne man ikke bare spolt frem tiden til ultralyd
Det er detEr det fortsatt 5000 man må ha for skjult?
Må virkelig si at å gravid med nr 2 er en ny peak på livet. Det går mellom brekninger og matlaging, lese bøker og leke med biler! Kan ikke ligge på sofaen nå. At jeg ikke slappet av mer i første svangerskap![]()
Nr 3 her, så blir fort ikke fr han/hun er fødtJeg har så lyst til å begynne å planlegge babyrom og innkjøp og navn, men føler jeg må ha kommet litt lenger først. Når tenker dere å begynne med sånt?

Skjønner deg så utrolig godt! Var helt lik med nr 1 selv, tror jeg begynte å planlegge så fort vi så to strekerJeg har så lyst til å begynne å planlegge babyrom og innkjøp og navn, men føler jeg må ha kommet litt lenger først. Når tenker dere å begynne med sånt?

Jeg kan være med i noen minutterNoen som vil være med å telle i telletråden i ca 10 min? #måholdemegvåkenlitttil
Konge!Jeg kan være med i noen minutter![]()

Jeg var visst ikke så god på å bli medKonge!da er vi bare i tråden å teller mye i ett par min. Bare refresh
![]()
Oh well!!!!Synes du var god jegJeg var visst ikke så god på å bli medOh well!!!!

Nå har jeg distrahert meg selv fra å skrive en jobbsøknad lenge nåkk så må komme meg tilbake til det nåKonge!da er vi bare i tråden å teller mye i ett par min. Bare refresh
![]()

Takk for lekenNå har jeg distrahert meg selv fra å skrive en jobbsøknad lenge nåkk så må komme meg tilbake til det nå![]()