Skravletråd

Magefølelsen min sier at dette kommer til å gå bra :Heartpink Jeg mista 4.09 og er gravid nå igjen bare etter 3 uker. Testene er like sterke som med dattera mi og jeg bare føler meg mer gravid. Rett før jeg begynte å blø nå sist så tror jeg innerst inne jeg skjønte noe var galt da jeg ikke hadde så sterke symptomer plutselig… jeg var også syk rett før jeg mista med 39 i feber :meh:

Vet det enda er super tidlig men er liksom bare magefølelsen på at dette går bra. Spurte 2åringen om jeg hadde baby i magen. «Ja!» svarte hu- så vi får ta det som et godt tegn :shy:

Ja jeg hadde egentlig ikke sett for meg at det skulle bli 3 år.. tenkte mer 2-2 1/2, men jeg tror det blir veldig fint med 3!

Ja fy søren halsbrann er noe dritt. Mener å huske at det ikke kom før rundt halvveis sist gang..
Ja, jeg tipper jeg angrer på avstanden etterpå nå :hilarious: Sist var det liksom ferdig med bleie, forstod mye mer osv. nå blir det jo litt mer kaos!

Samme med halsbrann her. Også at det ikke er laget noe som kan ta det skikkelig utenom den der ekle pepsiduo greia

Ja, jeg tipper jeg angrer på avstanden etterpå nå :hilarious: Sist var det liksom ferdig med bleie, forstod mye mer osv. nå blir det jo litt mer kaos!

Samme med halsbrann her. Også at det ikke er laget noe som kan ta det skikkelig utenom den der ekle pepsiduo greia
Haha ja, men samtidig er det jo mye positivt med to tette også :drunken_smilie

Tror jeg brukte galviscon sist, som fungerte tålelig greit. Eneste var at det var et max antall per dag og jeg hadde jo behov for å sutte på en kontinuerlig :laughing002

I dag er IKM dagen min og jeg er 14 dpo❤️❤️ våknet til at pulsen har økt igjen inatt. Så jeg er glad for det. Helt utrolig hvor mye man skal henge seg opp i! Setter pris på at dere er så gode og omsorgsfulle når jeg er på tuppa!! Tusen takk! ❤️ av en eller annen grunn føler jeg meg litt bedre i dag tross bare 5 timer søvn. Håper det varer. Har ikke tatt test enda. Tenker og vente til 10 tiden :) håper dere får en nydelig dag fine dere!

I dag er IKM dagen min og jeg er 14 dpo❤️❤️ våknet til at pulsen har økt igjen inatt. Så jeg er glad for det. Helt utrolig hvor mye man skal henge seg opp i! Setter pris på at dere er så gode og omsorgsfulle når jeg er på tuppa!! Tusen takk! ❤️ av en eller annen grunn føler jeg meg litt bedre i dag tross bare 5 timer søvn. Håper det varer. Har ikke tatt test enda. Tenker og vente til 10 tiden :) håper dere får en nydelig dag fine dere!
For en herlig energi :Heartred Godt poeng i at det er mye man plutselig henger seg opp i! Man blir også veldig påvirket i forumene, og begynner med ting man kanskje ikke hadde kommet på av seg selv :hilarious: Jeg vil tro at puls og kroppstemperatur kan påvirkes av mange andre faktorer, så håper ikke du (og dere andre) legger for mye i det :smiley-angelic003

For en herlig energi :Heartred Godt poeng i at det er mye man plutselig henger seg opp i! Man blir også veldig påvirket i forumene, og begynner med ting man kanskje ikke hadde kommet på av seg selv :hilarious: Jeg vil tro at puls og kroppstemperatur kan påvirkes av mange andre faktorer, så håper ikke du (og dere andre) legger for mye i det :smiley-angelic003
Haha takk! Følte jeg spredde så dårlig energi! Så måtte ta meg litt sammen :hilarious: Jeg er jo egentlig en veldig positiv person til vanlig. Men blir veldig hormonpåvirket!! :p

Back
Topp