Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er så merkelig! Helt ut av det blå. Jeg synes det er fælt å lyve til barna mine så prøver unngå detUtrolig hva de fanger opp.. minsta mi også vettu, har ymta frempå om at jeg skal ha baby. Blir svett!

Nei, veldig ubehagelig og gjør kvalmen verre. Det blir nok en del tights fremover… og sikkert noen luftige tunikaer etterhvert. Spent på om det blir en varm sommer.Åh, det med stramme bukser klarer ikke jeg heller![]()
Ja, sant! I går hadde jeg jo vondt i magen lenge, men det var nok fordøyelsesproblemer. Men hvor lenge kan mamma være så redusert uten at hun blir bekymret tenker jeg. I hennes alder er de nokså dårlige på å holde på hemmeligheter også så…Det er så merkelig! Helt ut av det blå. Jeg synes det er fælt å lyve til barna mine så prøver unngå det![]()
Ja du får bare vente og se. Jeg har hypermesis så har erfart barna takler at mamma er syk bare prat om å være "midlertidig syk" og at det er ingenting å være redd for bare å ta ekstra vare på mamma så blir hun snart bedre igjenJa, sant! I går hadde jeg jo vondt i magen lenge, men det var nok fordøyelsesproblemer. Men hvor lenge kan mamma være så redusert uten at hun blir bekymret tenker jeg. I hennes alder er de nokså dårlige på å holde på hemmeligheter også så…

Hehe, ja, de kan lett glemme seg disse søte små. Hun største til meg vet det, men hun klarer å holde tett. Følte det var riktig å fortelle henne det. Hun er såpass moden at hun skjønner at det er risiko involvert også.Ja du får bare vente og se. Jeg har hypermesis så har erfart barna takler at mamma er syk bare prat om å være "midlertidig syk" og at det er ingenting å være redd for bare å ta ekstra vare på mamma så blir hun snart bedre igjen
Ja det er nettopp det. Hadde barna mine klart holde på hemmeligheter fra oss foreldre så kunne jeg ha fortalt om graviditeten, men tør ikke det. Skal til svigers i sommer og vil IKKE at de skal si det til hele slekta![]()
Er så trøtt, men samtidig tendenser til insomnia. Sover mindre enn vanlig. Våkner en del. Må opp på do om natta. Hehe ang.opp på do om natta - mannen sa «velkommen til min verden»Åh synes så synd på dere med hyperremesis!! Håper jeg slipper unna det der!
Er foreløpig ikke kvalm, så krysser fingrene for at jeg ikke blir det heller.. men eventuell kvalme kunne kanskje gjort at jeg faktisk hadde forstått at jeg er gravid
Hvordan er søvnen deres?
Uff ja det er helt grusomt. Ja har begynt på kvalmestillende allerede nå. Er vel snart uke 6 disse dager så startet veldig tidlig og rett på hos megHehe, ja, de kan lett glemme seg disse søte små. Hun største til meg vet det, men hun klarer å holde tett. Følte det var riktig å fortelle henne det. Hun er såpass moden at hun skjønner at det er risiko involvert også.
Jeg hadde hyperemesis i begge mine graviditeter, unngikk heldigvis innleggelse med nr.2 siden jeg da fikk afipran helt fra positiv testMen fårlig ja, huff, hyperemesis er pyton. Derfor har jeg allerede begynt med Xonvea nå, i forrige uke. Det skal ikke mye bevegelse til før jeg blir kvalm. Formen har stupt de siste dagene. Tar det veldig rolig. Bare det å dusje… my oh my…Ligger på lading til ganske lang kjøring til UL i morgen…
Har du begynt på kvalmestillende?

Jeg og! Hver dag er en ny kamp..!Sliter litt med å komme meg gjennom arbeidsdagen merker jeg! Er. Så. Trøtt.![]()
Herlighet, ungene her også begynte plutselig i dag å snakke om «babyen i magen»Det er så merkelig! Helt ut av det blå. Jeg synes det er fælt å lyve til barna mine så prøver unngå det![]()
Ikke sagt at vi har vurdert å få en baby til en gang 

Syk mor eller far på sykehus som du må kunne kjøre til ved behov?Noen tips til hvordan jeg kan skjule graviditeten på sommerfestene på jobben i år? «Jeg går på antibiotika» og «jeg kjører» funker ikke…. Blir gal av å tenke på dette![]()
Det er så spesielt!! Hahaha hvordan vet de det. Kan de lukte det eller noe?!Herlighet, ungene her også begynte plutselig i dag å snakke om «babyen i magen»Ikke sagt at vi har vurdert å få en baby til en gang
![]()

Jeg var ute med jobben sist helg. Hadde vors hvor jeg hadde blandet mørk solbærsaft i vinflasken og vann i spritflaske.Noen tips til hvordan jeg kan skjule graviditeten på sommerfestene på jobben i år? «Jeg går på antibiotika» og «jeg kjører» funker ikke…. Blir gal av å tenke på dette![]()
Hvis du ser i testetråden så fikk jeg 2-3 da jeg var 5+3, dagen etter hos legen hadde jeg 6070 i blodetNår fikk dere 3+ på digital??
Jeg sparte min siste, til idag, er 5+2/3,
og fikk fremdeles 2-3, over en uke siden sist test… er så redd for at det betyr noe negativt![]()
Takk for svarHvis du ser i testetråden så fikk jeg 2-3 da jeg var 5+3, dagen etter hos legen hadde jeg 6070 i blodetEtter det så slutter jeg med ukesindikator, da det ikke er korrekt uansett og kan føre til unødig bekymring. Her er det dye-stealere og blodprøver som viste meg korrekt økning
![]()
Da skal jeg prøve å følge med i den tråden. Har aldri vært i forum før, så altfor mange ulike tråder å følge med på nå i starten