Hvem tildeler time, legen din? Fastlegen min har ikke svart enda på spørsmålene mine som har med veien videre å gjøre, bare svarte på de spørsmålene jeg hadde angående kvalmestillende og at man bør gå av Mounjaro 1 mnd før planlagt graviditet, og at de som har diabetes går over på alternative medikamenter før/under/etter svangerskap..Jeg har enda ikke opplevd noe særlig negativt her inne. Og jeg har vært her i mange år, men med andre brukernavn. Jeg har fremdeles kontakt med damer jeg møtte her inne da jeg var gravid med ungdommene mine. Masse hyggelige damer her inne. Og en helt annen stemning enn andre forum.
Jeg får ikke samme jordmor som fulgte meg i det forrige svangerskapet da hun bare var vikar der, så hun er nå tilbake på fødeavdelingen. Men baksiden med å bo på en liten plass er at jeg kjenner begge jordmødrene fra andre arenaer. Så vet hun er koselig og kun vil møte med meg omsorg. Kanskje litt for mye omsorg siden jeg har kjent henne i 14 år... men det å bestille timen blir så konkret, og så må den jo evt. Avbestilles igjen.. og det blir tungt. Men regner med jeg får tilsendt time til ultralyd snart, jeg ser på helsenorge at de skal tildele meg en time. Så får sikkert beskjed i morgen.
Godt å høre at folk stort sett er «snille» og støttende på forum. Jeg var jo på forum med forrige barn også, men det er jo så lenge siden… Artig at du har kontakt med tidligere forumvenner fortsatt. Du er lett å like

Har det samme og er 5+5!
Har hatt problemer med ansiktshuden i 10 år. Når jeg er ferdig med barn skal jeg på iso-behandling i ett år 

Er dpo 17 idag, og 4 dager over IKM, men det er jo enda for tidlig å vite om det går veien.
Jeg fikk tildelt time i dag, så tok under et døgn. Og jeg skal på ultralyd neste torsdag.