Forresten siden vi byttet tall, det nye tallet ditt er 15294 (Tatt i dag)436 ble det! Godt innafor normalen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Forresten siden vi byttet tall, det nye tallet ditt er 15294 (Tatt i dag)436 ble det! Godt innafor normalen
Jeg har fått beskjed om å ta progesteronstøtte (Utrogestan 600mg daglig) og østrogenplaster fram til uke 10, med nedtrapping fra uke 9.Dere som tar cyclogest, hvor lenge tenker dere å fortsette ta det?
Vi må ha 5000, tror jeg1k innlegg på gruppen! Er det da man kan få en skjult gruppe?
Åja såpassVi må ha 5000, tror jeg
Jeg skippet julebordet vi hadde å jobben sist uke. Drakk ikke så mye på fjorårets og det var ikke spesielt gøy og litt ubehagelig å være rundt så mye fyll og tull. Måten min jobb gjør julebord gjør det vanskelig å fake. Men det var deilig å bli hjemme denne gangen.Julebord med jobb på fredag. Går nok for en faking av at jeg drikker. Noen andre med tilsvarende utfordring i denne festlige tiden vi er inne i
Jeg var på julebord forrige helg, dagen etter jeg testa positivt. Det ble alkoholfritt øl på meg, helte det over i glass slik at det skulle se ut som vanlig ølJulebord med jobb på fredag. Går nok for en faking av at jeg drikker. Noen andre med tilsvarende utfordring i denne festlige tiden vi er inne i
Hva var hcg på og hvilken dpo?Ja, er litt misunnelig på deg, vil og ha et tall som er innenfor «normalen», mitt var så høyt at jeg ikke tør å ta en ny prøve for å finne ut om det doblet seg
Jeg hadde 911 og var 17 DPOHva var hcg på og hvilken dpo?
Så gøy! Hvilken dpo var dette?Forresten siden vi byttet tall, det nye tallet ditt er 15294 (Tatt i dag)