Jeg leste en plass at man skulle ta de i 38 dager, men har fått resept på 6 esker. Tenker å sende en melding til klinikken når jeg får svar på hcg testenDere som tar cyclogest, hvor lenge tenker dere å fortsette ta det?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg leste en plass at man skulle ta de i 38 dager, men har fått resept på 6 esker. Tenker å sende en melding til klinikken når jeg får svar på hcg testenDere som tar cyclogest, hvor lenge tenker dere å fortsette ta det?
Takk for svar. Har også lest 38 dager men har sett at noen tar det lengreJeg leste en plass at man skulle ta de i 38 dager, men har fått resept på 6 esker. Tenker å sende en melding til klinikken når jeg får svar på hcg testen![]()
Jeg skal ta dem fram til 12+0 (hvis jeg kommer så langtDere som tar cyclogest, hvor lenge tenker dere å fortsette ta det?
)Krysser alt for at vi alle kommer så langtJeg skal ta dem fram til 12+0 (hvis jeg kommer så langt)

Jeg ogKrysser alt for at vi alle kommer så langt![]()

Jeg og, føler dagene er så korte, plutselig så er det mørkt igjen, føler jeg kaster bort dagene akkurat nå men så ligger jeg bare på sofaen pga svangerskapskvalmeGleder meg til solen snur og vi går mot lengre og lysere dager![]()

Gleder meg til solen snur og vi går mot lengre og lysere dager![]()
Absolutt! Kvalmen har heldigvis roet seg her. Men trøtthet og konstant tørst + hodepine henger iJeg og, føler dagene er så korte, plutselig så er det mørkt igjen, føler jeg kaster bort dagene akkurat nå men så ligger jeg bare på sofaen pga svangerskapskvalme![]()

Så spennendeAbsolutt! Kvalmen har heldigvis roet seg her. Men trøtthet og konstant tørst + hodepine henger i
Gleder meg også til å få svar på hcg prøvene![]()
Håper jeg får svar i dag! Men legen ville kontrollmålt på fredag for å sjekke stigningen, så jeg vet ikke om de avventer kontroll prøven før jeg får en oppdateringSå spennendeFår du svar i dag eller må du vente til imorgen?

Oj, det hadde ikke jeg klart å vente på, hadde mast på dem fram til de ga meg svaretHåper jeg får svar i dag! Men legen ville kontrollmålt på fredag for å sjekke stigningen, så jeg vet ikke om de avventer kontroll prøven før jeg får en oppdatering![]()
Tror legen din burde vær glad det ikke er jeg som er pasienten 
Haha! Jeg ringte inn.. Den er på 117 - 14 dpoOj, det hadde ikke jeg klart å vente på, hadde mast på dem fram til de ga meg svaretTror legen din burde vær glad det ikke er jeg som er pasienten
![]()

Det er jo et fint tallHaha! Jeg ringte inn.. Den er på 117 - 14 dpo![]()
Ja det var veldig godt og fint å få et tall innenfor "normalen"Det er jo et fint tallOg på fredag har det doblet seg
![]()

Ja, er litt misunnelig på deg, vil og ha et tall som er innenfor «normalen», mitt var så høyt at jeg ikke tør å ta en ny prøve for å finne ut om det doblet segJa det var veldig godt og fint å få et tall innenfor "normalen"![]()

Og jeg på deg, ønsket meg et høyt tall i håp om tvillingerJa, er litt misunnelig på deg, vil og ha et tall som er innenfor «normalen», mitt var så høyt at jeg ikke tør å ta en ny prøve for å finne ut om det doblet seg![]()

Da bytter vi bare tall, gi beskjed om tallet mitt har doblet seg på fredagOg jeg på deg, ønsket meg et høyt tall i håp om tvillinger![]()
Haha, det skal jeg gjøreDa bytter vi bare tall, gi beskjed om tallet mitt har doblet seg på fredag![]()
Vis vedlegget 449445
Dritet med og være veldig god venn med toalettet, får se alle stedene som ikke er blitt vasket på en stundFlytter inn her i natt jeg
![]()