Huff, er det blitt såpass ille allerede ja. Føler med deg. God bedringVis vedlegget 449445
Dritet med og være veldig god venn med toalettet, får se alle stedene som ikke er blitt vasket på en stund Flytter inn her i natt jeg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Huff, er det blitt såpass ille allerede ja. Føler med deg. God bedringVis vedlegget 449445
Dritet med og være veldig god venn med toalettet, får se alle stedene som ikke er blitt vasket på en stund Flytter inn her i natt jeg
Dagen etter test dag, siste dag med Cyclogest for meg etter avtale med legenDere som tar cyclogest, hvor lenge tenker dere å fortsette ta det?
Fikk beskjed å bruke opp de jeg hadde da jeg fikk svar på blodprøven( så samme beskjed som du) men turte ikke slutte så kjøpte en pakke til Men kanskje jeg bare skal slutte da… sååååå skummelt Skulle jo egentlig ha sluttet i går så har bare tatt 2 doser mer enn de sa.Dagen etter test dag, siste dag med Cyclogest for meg etter avtale med legen
Jeg tenker at så lenge disse medisinene ikke er farlige, og legen mener at dette er hensiktsmessig, så tenker jeg at det ikke gjør noe egentlig om du velger å bruke opp resepten, kroppen kvitter seg med det som den ikke trengerFikk beskjed å bruke opp de jeg hadde da jeg fikk svar på blodprøven( så samme beskjed som du) men turte ikke slutte så kjøpte en pakke til Men kanskje jeg bare skal slutte da… sååååå skummelt Skulle jo egentlig ha sluttet i går så har bare tatt 2 doser mer enn de sa.
Ja da er det bare til å slutteFikk beskjed å bruke opp de jeg hadde da jeg fikk svar på blodprøven( så samme beskjed som du) men turte ikke slutte så kjøpte en pakke til Men kanskje jeg bare skal slutte da… sååååå skummelt Skulle jo egentlig ha sluttet i går så har bare tatt 2 doser mer enn de sa.
Sikkert dumt spørsmål, men hvorfor henviser fastlegen din deg til TUL i uke 6? Trodde man måtte betale for det selv privat når det var så tidlig.Idag snakket jeg med fastlegen min og hun har henvist meg til TUL Så blir spennende å se når jeg får første time. Regner med det blir i uke 6 så vi forhåpentligvis kan få se et dunkende hjerte
Det er pga. en blødersykdom jeg har. Har alltid blødd en del under svangerskapene mine. Heldigvis uskyldige blødninger, og jeg blør lettere grunnet sykdommen. Så de vil bare se at alt ligger der det skal, og at alt ser bra ut så kan jeg senke skuldrene litt mer ogSikkert dumt spørsmål, men hvorfor henviser fastlegen din deg til TUL i uke 6? Trodde man måtte betale for det selv privat når det var så tidlig.
På sykehuset eller privat?Idag snakket jeg med fastlegen min og hun har henvist meg til TUL Så blir spennende å se når jeg får første time. Regner med det blir i uke 6 så vi forhåpentligvis kan få se et dunkende hjerte
SykehusetPå sykehuset eller privat?
Lykke til <3Sykehuset
Ja, men det er sååååååå lenge tilJeg må vente til mandag
Føles som en evighet, men alle testene er sterke og fine nåJa, men det er sååååååå lenge til
Vi skal klare det, det er bare en dag igjen, så vet vi hva nivået varFøles som en evighet, men alle testene er sterke og fine nå
436 ble det! Godt innafor normalenVi skal klare det, det er bare en dag igjen, så vet vi hva nivået var
YAY, det er kjempebra436 ble det! Godt innafor normalen