Skravletråd

Dagen etter test dag, siste dag med Cyclogest for meg etter avtale med legen :joyful:
Fikk beskjed å bruke opp de jeg hadde da jeg fikk svar på blodprøven( så samme beskjed som du) men turte ikke slutte så kjøpte en pakke til:nailbiting: Men kanskje jeg bare skal slutte da… sååååå skummelt :happy3 Skulle jo egentlig ha sluttet i går så har bare tatt 2 doser mer enn de sa.

Fikk beskjed å bruke opp de jeg hadde da jeg fikk svar på blodprøven( så samme beskjed som du) men turte ikke slutte så kjøpte en pakke til:nailbiting: Men kanskje jeg bare skal slutte da… sååååå skummelt :happy3 Skulle jo egentlig ha sluttet i går så har bare tatt 2 doser mer enn de sa.
Jeg tenker at så lenge disse medisinene ikke er farlige, og legen mener at dette er hensiktsmessig, så tenker jeg at det ikke gjør noe egentlig om du velger å bruke opp resepten, kroppen kvitter seg med det som den ikke trenger :)

Ja da er det bare til å slutte :happy::Heartpink
Det kan også bli for mye av det gode, fikk jeg beskjed om når jeg påpekte at det var skummelt å slutte :wideyed:

Idag snakket jeg med fastlegen min og hun har henvist meg til TUL :) Så blir spennende å se når jeg får første time. Regner med det blir i uke 6 så vi forhåpentligvis kan få se et dunkende hjerte :Heartblue

Idag snakket jeg med fastlegen min og hun har henvist meg til TUL :) Så blir spennende å se når jeg får første time. Regner med det blir i uke 6 så vi forhåpentligvis kan få se et dunkende hjerte :Heartblue
Sikkert dumt spørsmål, men hvorfor henviser fastlegen din deg til TUL i uke 6? Trodde man måtte betale for det selv privat når det var så tidlig.

Sikkert dumt spørsmål, men hvorfor henviser fastlegen din deg til TUL i uke 6? Trodde man måtte betale for det selv privat når det var så tidlig.
Det er pga. en blødersykdom jeg har. Har alltid blødd en del under svangerskapene mine. Heldigvis uskyldige blødninger, og jeg blør lettere grunnet sykdommen. Så de vil bare se at alt ligger der det skal, og at alt ser bra ut :) så kan jeg senke skuldrene litt mer og :)

Back
Topp