Skravletråd

Når viser dere magen «offentlig»? Jeg sliter såå mye med å ha store nok klær for tiden.. tredje babyn og er nå 10+6:oops:
Blir sur hver dag når jeg skal finne klær..
Jeg er bare 9+0, og magen er ikke påfallende enda. Men jeg lar være å ha på tettsittende klær i alle fall til jeg har fortalt om graviditeten på jobb. Og når jeg gjør det så forteller jeg sikkert alle andre også, en gang rundt 12 uker.

Jeg kommer ikke til å gå inn for å skjule noe etter ultralyd neste uke. Men vil gjerne gjennomføre den først for å se at alt ser font ut. Men er også sykemeldt og med hjemmekontor det lille jeg jobber så ikke vanskelig å skjule:p
Da er det litt enklere ja jeg hat også UL neste uke, kanskje jeg føler meg trygg nok på å vise etter den❤️

Tydelig at kvalmestillende virker, glemte å ta i dagtidlig fordi jeg våkna skrubbsulten, vært kvalm i hele dag og kasta opp nå pga det... skal aldri mer glemme det, følt meg så bare siste uka pga jeg fikk kvalmestillende av legen, glemte en gang i dag og rett tilbake til skikkelig kvalme og soving hele dagen og dårlig form..
Svangerskaps kontroll og ultralyd i morgen, snart ferdig med uke 9 ❤️ 8+4 i dag

Back
Topp