2njee
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Julistrålene 2025 ♡
Skuddårsspirene 2024
Utmarsj 2024
Augustmagi 2025
Ville dratt til en fysisk butikk og tatt på, kjørt, prøvd etc. de ulike vognene. Det er veldig individuelt hva man ønsker og behøver i en vogn. Jeg var lenge bastant på at Emmaljunga skulle jeg aldri ha, nå har vi det og angrer på at vi ikke gikk for det i utgangspunktet for den er super. Vi har 2025-modellen og har hatt den siden september. Bugaboo fox har jeg aldri likt, synes den er for lett og flimsete, men alle jeg kjenner som har den er veldig fornøyd med den. Vi bor i by med kort vei til skog og mark og har gått lange turer i all terreng og vær med både bag- og sittedel. Vi har Sento Max Ergo+ og er superfornøyd, men det kan godt være at Bugaboo er en bedre vogn for deg, det må man nesten bare finne ut selvVet ikke om dette er ett passende innlegg her inne, men er jo en skravletråd
Jeg trenger litt råd angående barnevogn og egentlig hva man trenger som førstegangsforeldre
Når det kommer til vogn så er jeg så ekstremt usikker på hva jeg vil ha, jeg liker bugaboo fox 5, men liker også de nye modellene av emmaljunga med tanke på dempingen som er i den
Jeg bor landlig, så nærmeste plass å gå tur er skog og grus, så da blir jeg litt sånn, hva i all verden skal man velge av barnevognnoen av dere her inne så har gode tips til hva en burde velge av barnevog?
![]()

Last edited: