Skravletråd

Det tenkte jeg ikke på at var en fordel, så bra! Men har gjennomgått IVF så håper målingene stemmer ganske på en prikk. :happy:
Jeg ble målt til hele 6 dager lenger enn jeg egentlig er (IVF, fryseforsøk) både i uke 7+x og nå i 10+x. Veldig interessant. Men tidspunkt for OTUL (12+5/13+4) er uansett innafor heldigvis :)

Jeg ble målt til hele 6 dager lenger enn jeg egentlig er (IVF, fryseforsøk) både i uke 7+x og nå i 10+x. Veldig interessant. Men tidspunkt for OTUL (12+5/13+4) er uansett innafor heldigvis :)
Har du fått justert termindato pga. det eller har de beholdt IVF-termin? Har lest at det gjøres litt forskjellig, men for oss IVF-ere vet vi jo fra start hvor langt vi faktisk er på vei :think005

Har du fått justert termindato pga. det eller har de beholdt IVF-termin? Har lest at det gjøres litt forskjellig, men for oss IVF-ere vet vi jo fra start hvor langt vi faktisk er på vei :think005
Nei, ikke justert termin foreløpig. Har OTUL om 2 uker og er spent på om de vil justere termin da. Har startet en tråd om temaet under assistert-forumet, blir interessant å lese andres erfaringer.

Nei, ikke justert termin foreløpig. Har OTUL om 2 uker og er spent på om de vil justere termin da. Har startet en tråd om temaet under assistert-forumet, blir interessant å lese andres erfaringer.
Takk for svar, skal sjekke ut den andre tråden!

Da er jeg også tilgangsansvarlig, så dere kan sende en melding til meg når dere oppfyller kriteriene for skjult forum og ønsker tilgang☺️
Mangler tre innlegg, men jeg tenker å melde deg snart :hilarious: :laughing002

Når viser dere magen «offentlig»? Jeg sliter såå mye med å ha store nok klær for tiden.. tredje babyn og er nå 10+6:oops:
Blir sur hver dag når jeg skal finne klær..

Når viser dere magen «offentlig»? Jeg sliter såå mye med å ha store nok klær for tiden.. tredje babyn og er nå 10+6:oops:
Jeg kommer ikke til å gå inn for å skjule noe etter ultralyd neste uke. Men vil gjerne gjennomføre den først for å se at alt ser font ut. Men er også sykemeldt og med hjemmekontor det lille jeg jobber så ikke vanskelig å skjule:p

Har fått time til tidlig ordinær ultralyd 12. februar. Da er jeg 13+4. Tenker dere dette er seint, eller helt innafor?

Skjuler den passivt som jeg gjorde sist men denne gang går jeg høygravid om sommeren så blir nok noe annet enn når man kunne gjemme seg i februar når det var -30 på det kaldeste. Har et behov for at fremmede ikke skal kommentere gravidmagen min så da blir det mye løse klær typ løse skjorter ol. Unngår «mammaklær»

Har fått time til tidlig ordinær ultralyd 12. februar. Da er jeg 13+4. Tenker dere dette er seint, eller helt innafor?
Jeg fikk innkalling den 11. februar. Da er jeg 13+4, men så fikk jeg beskjed i går om at den ble flyttet til fredag 7.februar i stedet. Da er jeg akkurat 13+0! 13+4 er innafor :happy:

Back
Topp