Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, klarer liksom ikke å ta det innover meg enda. Han minste tok det 3 år før det klaffet.. har også bare 1 eggleder. Nå har jeg hatt mensen i 7 mnd etter amme slutt, og en forsinket eggløsning som resulterte i en liten overraskelseEr det flere som virkelig sliter med å forstå at de er gravide ? Jeg sliter skikkelig med å ta det innover meg er så glad! Men har jeg virkelig vært så heldig at det klaffer allerede første PP etter forrige fødsel. Forrige baby tok det 2.5 år å bli gravid med.

Jeg har tatt 10 tester nå, og forstår det fortsatt ikkeEr det flere som virkelig sliter med å forstå at de er gravide ? Jeg sliter skikkelig med å ta det innover meg er så glad! Men har jeg virkelig vært så heldig at det klaffer allerede første PP etter forrige fødsel. Forrige baby tok det 2.5 år å bli gravid med.
Jeg var akkurat sånn sist svangerskap også. Forsto det ikke ordentlig før jeg kjente bevegelser rundt uke 20. Det var da det begynte å bli tydelig kul på magen også.Jeg tror ikke jeg kommer til å forstå det før jeg ser at det er liv på ulEr det flere som virkelig sliter med å forstå at de er gravide ? Jeg sliter skikkelig med å ta det innover meg er så glad! Men har jeg virkelig vært så heldig at det klaffer allerede første PP etter forrige fødsel. Forrige baby tok det 2.5 år å bli gravid med.
Lykke tilI dag skal jeg til bestemor å spise middag. Hun vet ikke at jeg er gravid og jeg gruer meg så sykt mye da jeg er ekstremt kvalmen… er så redd for at jeg blir veldig dårlig å spyr derOm det skjer må jeg vel bare si det…
Takk! Det gikk heldigvis fint, men ikke så kjekt å gå på besøk når en er så dårlig nei..Lykke til
Huff ikke godt å være så kvalm! Merker det blir vanskeligere å vanskeligere å holde kortene tett til brystet nå som kvalmen kommer jaTakk! Det gikk heldigvis fint, men ikke så kjekt å gå på besøk når en er så dårlig nei..
her er det verst på morgenen enda, men merker jeg må spise lite og ofte 
Ja morgenen er jo helt forferdeligHuff ikke godt å være så kvalm! Merker det blir vanskeligere å vanskeligere å holde kortene tett til brystet nå som kvalmen kommer jaher er det verst på morgenen enda, men merker jeg må spise lite og ofte
![]()
Vi får satse på at det bare er et godt tegnJa morgenen er jo helt forferdeligEr kvalm hele dagen og hele natten men morgenen er aller verst!

Har dessverre ingen tips, men sliter med det samme. Vi har har dårlig bemanning over tid og sjefen min er allerede stresset, så jeg gruer meg til å måtte fortelle da jeg var mye borte i forrige svangerskap.Har noen noen tips til å fortelle det til sjefen?? Vi har så mangel på ansatte så jeg blir ofte spurt om å jobbe 3 delt, noe jeg ikke klarer å jeg begynner å gå tom for unnskyldninger.. idag jobber jeg med sjefen på gulvet, og jeg ville egentlig fortelle henne så fort som mulig pga litt hensyn og sånn, men jeg får meg ikke til å fortelle det, er livredd siden vi allerede sliter med folk![]()
![]()
Ååh det er en så fæl følelse, jeg sliter så med flink pike syndrom, så jeg hater det herHar dessverre ingen tips, men sliter med det samme. Vi har har dårlig bemanning over tid og sjefen min er allerede stresset, så jeg gruer meg til å måtte fortelle da jeg var mye borte i forrige svangerskap.
Jeg sendte rett og slett en tekstmelding i dag. Det vil si, jeg prøvde å ringe, men hun tok heldigvis ikke tlf pga møte, så da skyndte jeg meg å sende mld før hun rakk å ringe oppÅåh det er en så fæl følelse, jeg sliter så med flink pike syndrom, så jeg hater det her
Dette er min første så jeg vet ikke hvordan det blir, men jeg ønsker å være ærlig med henne, men jeg klarer ikke å si det
Gruet meg også veldig. Er en god del gravide på jobben vår nå, og veldig manko på personale. I tillegg til at vi snart begynner ferieavvikling. Men sånn er det jo egentlig bare. Jeg fikk tilbake «gratulerer og god bedring» med flere smileyer, selv om jeg føler meg sikkert på at hun nok egentlig ikke var så veldig glad for beskjeden
men så har de jo ikke egentlig lov til å si så mye annet enn gratulere hellerHørtes dønn likt ut som min arbeidsplass det herJeg sendte rett og slett en tekstmelding i dag. Det vil si, jeg prøvde å ringe, men hun tok heldigvis ikke tlf pga møte, så da skyndte jeg meg å sende mld før hun rakk å ringe oppGruet meg også veldig. Er en god del gravide på jobben vår nå, og veldig manko på personale. I tillegg til at vi snart begynner ferieavvikling. Men sånn er det jo egentlig bare. Jeg fikk tilbake «gratulerer og god bedring» med flere smileyer, selv om jeg føler meg sikkert på at hun nok egentlig ikke var så veldig glad for beskjeden
men så har de jo ikke egentlig lov til å si så mye annet enn gratulere heller
jeg tør ikke sende melding jeg vil mye heller gjøre det in person
så irriterende, jeg har hatt en million kjangser idag, men jeg har feiga ut hver gang

Haha åå. Du får bare bestemme deg for å si det neste gang daHørtes dønn likt ut som min arbeidsplass det herjeg tør ikke sende melding jeg vil mye heller gjøre det in person
så irriterende, jeg har hatt en million kjangser idag, men jeg har feiga ut hver gang
![]()

Vi har masse tvillinger i familien. Så er absolutt en ok + sjanse for det her.Er det flere som har stor sjanse for tvillinger? Er alltid like spent på om det er 2 eller 1 som gjemmer seg i magen. Her har vi masse tvillinger, Mormor mistet tvillinger, søsteren min har, tanten min har og min kusine, så muligheten er stor
Er veldig spennende hver gang man skal på UL. I 2013 så mistet jeg tvillinger i EXU, så om jeg hadde blitt det nå så hadde jeg blitt veldig glad, men sjokkertVi har masse tvillinger i familien. Så er absolutt en ok + sjanse for det her.