Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åh enig! Også vet man liksom noe de andre ikke vet prøver å holde det hemmelig så lenge som mulig, men kan bli vanskelig som sykepleier når vi ikke skal borti alt av prosedyrer får håpe jeg klarer å holde det hemmelig til minst etter UL rundt uke 7Det er såå vanskelig å konsentrere seg på jobb fortida! Noen andre som kjenner på det?
Sant! Jeg skal prøve å ikke si noe helt til noen kommenterer magen jeg Men ja kan hende jeg må si det før om jeg blir bedt om å gå på smitterom for eksempelÅh enig! Også vet man liksom noe de andre ikke vet prøver å holde det hemmelig så lenge som mulig, men kan bli vanskelig som sykepleier når vi ikke skal borti alt av prosedyrer får håpe jeg klarer å holde det hemmelig til minst etter UL rundt uke 7
Hahaha ja ikke sant mistenker magen vokser raskere med nr. 2 jeg må innimellom koble ned infusorer, ellers er det heldigvis mindre ting som må gjøres. Flaks det var nedkobling av en infusor i dag og ikke i morgen når jeg er alene som sykepleierSant! Jeg skal prøve å ikke si noe helt til noen kommenterer magen jeg Men ja kan hende jeg må si det før om jeg blir bedt om å gå på smitterom for eksempel
Jeg gleder meg til UL, men skjønner hva du mener. Er skikkelig stressa og redd for at det skal skje noe nå i starten men trøster meg med at symptomene nå er like med førstemann og at det er et godt tegn selv om dagene går saaaakteGruer meg skikkelig til ultralyd merker jeg. Merker jeg får høy puls av tanken og har ikke lyst. Iallefall ikke etter uke 9 Redd for at denne svangerskapet kommer til og bli langt og stressende
JA!! Jeg holder på med avsluttende oppgave til fagskole og jeg klarer det ikke??Det er såå vanskelig å konsentrere seg på jobb fortida! Noen andre som kjenner på det?
Masse lykke til! Noen måte du kan få utvidet frist kanskje? Heier på deg!JA!! Jeg holder på med avsluttende oppgave til fagskole og jeg klarer det ikke??
Tusentakk nei det tror jeg ikke, den skal leveres i slutten av neste ukeMasse lykke til! Noen måte du kan få utvidet frist kanskje? Heier på deg!
Jaa tror den kommer litt før denne gangen Infusor? Det har jeg fakrisk aldri vært borti, hva er det for noe? Hvilken avdeling jobber du på? Vi gav cellegift på min avdeling før, heldigvis har de slutta med det nå så da slepper jeg å prøve å unngå det hele tidenHahaha ja ikke sant mistenker magen vokser raskere med nr. 2 jeg må innimellom koble ned infusorer, ellers er det heldigvis mindre ting som må gjøres. Flaks det var nedkobling av en infusor i dag og ikke i morgen når jeg er alene som sykepleier
Ja, det er nok forsi de stort sett har funnet avvik på ul de siste to graviditetene, så jeg tror jeg får litt panikk av tanken. Ul pleier jo egentlig og være veldig koseligJeg gleder meg til UL, men skjønner hva du mener. Er skikkelig stressa og redd for at det skal skje noe nå i starten men trøster meg med at symptomene nå er like med førstemann og at det er et godt tegn selv om dagene går saaaakte
Jeg jobber i hjemmesykepleien, så det er en type "pumpe" som de går med over flere dager med cellegift i. Vi kobler de av CVK så det skal man jo aller helst ikke borti.. Flaks de har slutta med det! Håper jeg slipper unna å må si detJaa tror den kommer litt før denne gangen Infusor? Det har jeg fakrisk aldri vært borti, hva er det for noe? Hvilken avdeling jobber du på? Vi gav cellegift på min avdeling før, heldigvis har de slutta med det nå så da slepper jeg å prøve å unngå det hele tiden
Uff ja, da skjønner jeg godt du tenker mye på det krysser fingrene for degJa, det er nok forsi de stort sett har funnet avvik på ul de siste to graviditetene, så jeg tror jeg får litt panikk av tanken. Ul pleier jo egentlig og være veldig koselig
Ahh skjønner! Hahaha jeppJeg jobber i hjemmesykepleien, så det er en type "pumpe" som de går med over flere dager med cellegift i. Vi kobler de av CVK så det skal man jo aller helst ikke borti.. Flaks de har slutta med det! Håper jeg slipper unna å må si det
Jobber på nevrologisk avdeling, veldig spennende! Ja jeg håper også jeg får være lenge i jobb, går ulønnet nå helt til juni (mammaperm), så håper jeg får jobbet litt og at jeg ikke blir veldig dårlig snart Men alderspsykiatri, får du «lov» å jobbe i det når du er gravid? Er det ikke fare for fysisk utagering?Liker at vi egentlig er ganske mange helsepersonell her Hvilken type avdeling jobber dere på?
Jeg jobber innen alderspsykiatri i offentlig sektor håper jeg kan være lenge i jobb. Foreløpig er det veldig rolig men hvis det plutselig eksploderer, så spørs det…
Wow så spennende! Per nå så går det veldig greit da vi har få pasienter, og samtlige er 80+.. veldig lite utagering heldigvis, men dersom det kommer inn noen med en mer truende historikk så blir det noe annetJobber på nevrologisk avdeling, veldig spennende! Ja jeg håper også jeg får være lenge i jobb, går ulønnet nå helt til juni (mammaperm), så håper jeg får jobbet litt og at jeg ikke blir veldig dårlig snart Men alderspsykiatri, får du «lov» å jobbe i det når du er gravid? Er det ikke fare for fysisk utagering?
Etter å ha fått svak, svak strek nå i kveld så kjenner jeg det blir vanskelig imorgen. Er eventuelt bare 3+2 enda.. tør ikke riktig å melde meg inn her enda..Det er såå vanskelig å konsentrere seg på jobb fortida! Noen andre som kjenner på det?
Skjønner Ja du må være forsiktig nå som du har en liten bebis inni magenWow så spennende! Per nå så går det veldig greit da vi har få pasienter, og samtlige er 80+.. veldig lite utagering heldigvis, men dersom det kommer inn noen med en mer truende historikk så blir det noe annet