Skravletråd

Bare et lite tips/artighet. Jeg er allergisk mot epler, det klør så sykt i halsen når jeg spiser det. Men når jeg gikk gravid med 2022 ungen hadde jeg så cravings på grønne epler, og plutselig kunne jeg spise epler ute at det klødde :joyful: grønne epler funket litt mot kvalme hos meg også ;)
Ja jeg har skikkelig cravings på grønne epler nå, hjelper mot kvalme også ja!

Gahh…. Det er variabel styrke på tester, tatt på samme urin.. og samme merke. Kjenner det stresser meg unødvendig… fler som plages med samme greia? :bag: Det øker jo fint i styrke da.

Gahh…. Det er variabel styrke på tester, tatt på samme urin.. og samme merke. Kjenner det stresser meg unødvendig… fler som plages med samme greia? :bag: Det øker jo fint i styrke da.
opplevd akkurat det samme! Helt normalt, ingen av testene er like❤️

• Omsorg
Reactions: B82
:Heartred godt jeg ikke er aleine om galskapen :hilarious:
Alle disse er samme urin, nederst og øverst er samme batch, den i midten er tidligstest. Jeg synes hvertfall den nederste er sterkere enn den øverste, og ja som sagt det er samme batch og samme urin :hilarious:

Vedlegg

• IMG_7480.jpeg
    IMG_7480.jpeg
    111,9 KB · Visninger: 22
  • Haha
Reactions: B82
Alle disse er samme urin, nederst og øverst er samme batch, den i midten er tidligstest. Jeg synes hvertfall den nederste er sterkere enn den øverste, og ja som sagt det er samme batch og samme urin :hilarious:

Se der ja. Da fyker testene fort ut av skuffen når det går 4 om dagen :laughing002 ..stoler bare på den sterkeste

Prenatale vitaminer. Hva innebærer det? (Folsyre er grei, det tar jeg fra før).
Siden jeg tidligere er slankeoperert, så går jeg uansett på vitamintilskudd daglig. Kalsium, multivitamin, magnesium og nå også folsyre. B12 injeksjon hver 3.mnd. Trenger jeg å ta noe mer? Vil tro multivitaminen dekker de fleste behov? Har jo generelt et sunt og variert kosthold. Hva tar dere av vitaminer?

Back
Topp