Skravletråd

Er veldig spennende hver gang man skal på UL. I 2013 så mistet jeg tvillinger i EXU, så om jeg hadde blitt det nå så hadde jeg blitt veldig glad, men sjokkert :Heartred
Hadde vært kult om det ble tvillinger nå da. Men slitsomt også siden vi har ei på 8 mnd fra før

Hei! Jeg er 3+5 og helt ny med dette. Hadde aldri trodd at det skulle klaffe (hvert fall enn så lenge) i pp2.
Hva gjør jeg nå? Ringe lege? Jordmor?
Føler jeg lever på Google for tiden.. og der liker jeg ikke så godt å være

Hei! Jeg er 3+5 og helt ny med dette. Hadde aldri trodd at det skulle klaffe (hvert fall enn så lenge) i pp2.
Hva gjør jeg nå? Ringe lege? Jordmor?
Føler jeg lever på Google for tiden.. og der liker jeg ikke så godt å være
Gratulerer :Heartred Ring legen og bestill time og kontakt jordmor i kommunen din :)

Er det flere som har stor sjanse for tvillinger? Er alltid like spent på om det er 2 eller 1 som gjemmer seg i magen. Her har vi masse tvillinger, Mormor mistet tvillinger, søsteren min har, tanten min har og min kusine, så muligheten er stor
Jeg har også sannsynlighet for det! Ammet når jeg var gravid og det har visst noe å si, og både mamma, bestefaren min, oldefaren min og onkelen min har/er tvillinger :laughing021 Håper jo det bare er en bebis i magen da jeg føler jeg ikke er helt i stand til å ta vare på tvillinger..❤️

Jeg har også sannsynlighet for det! Ammet når jeg var gravid og det har visst noe å si, og både mamma, bestefaren min, oldefaren min og onkelen min har/er tvillinger :laughing021 Håper jo det bare er en bebis i magen da jeg føler jeg ikke er helt i stand til å ta vare på tvillinger..❤️
Er det sjanse for tvillinger når man ammer? :nailbiting: morfaren min var tvilling, så da er det vel en liten sjans her å da :facepalm:

Det viste jeg ikke. Så nå lærte jeg noe nytt :happy: Ja, da har du det bra genetisk du å :hilarious: blir spennende med UL nå fremover

Det viste jeg ikke. Så nå lærte jeg noe nytt :happy: Ja, da har du det bra genetisk du å :hilarious: blir spennende med UL nå fremover
Veldig interessant! :hilarious: Ja absolutt, jeg er jo helt ekstremt kvalmen denne graviditeten også, så jeg begynner faktisk å lure på om det kan være tvillinger :bag:

Veldig interessant! :hilarious: Ja absolutt, jeg er jo helt ekstremt kvalmen denne graviditeten også, så jeg begynner faktisk å lure på om det kan være tvillinger :bag:
Tenk om :hilarious: Det sies at man ikke merker forskjell på 1 eller 2 i starten, så er det som gjør det ekstra spennende.

Bare et lite tips/artighet. Jeg er allergisk mot epler, det klør så sykt i halsen når jeg spiser det. Men når jeg gikk gravid med 2022 ungen hadde jeg så cravings på grønne epler, og plutselig kunne jeg spise epler ute at det klødde :joyful: grønne epler funket litt mot kvalme hos meg også ;)

Back
Topp