Skravletråd

Hva gjør dere denne fredag kveld? :)
Jeg har spist nachos og begynt å se barbiefilmen. Men syntes ikke den var så bra egentlig :bored: Så la meg på sofaen og prøver å lese bok isteden, men er. så. trøtt… Øynene svir og jeg må lese samme side to ganger :laughing002

Hva gjør duuu? :hello2

Jeg har spist nachos og begynt å se barbiefilmen. Men syntes ikke den var så bra egentlig :bored: Så la meg på sofaen og prøver å lese bok isteden, men er. så. trøtt… Øynene svir og jeg må lese samme side to ganger :laughing002

Hva gjør duuu? :hello2
Den gidder jeg ikke å prøve meg på en gang :hilarious: kjenner godt til den trettheten, jeg hadde ikke klart å lest en bok nå :hilarious:

Jeg hadde også nachos i dag! Nå satte jeg meg akkuratt i sofaen og mannen kom hjem, så nå blir det nok noe nisse-greier på tv'en før vi legger oss.

Ser på tv og venter på å snart legge meg. Blir helt utslitt av å være konstant kvalm. Men redd for å våkne grytidlig hvis jeg legger meg for tidlig
Ser den! Håper kvalmen roer seg, det er så fælt❤️

Vært ute på shopping osv med barna så her blir det slækking snart :).
Akkurat nå holder jeg på å legge 2 åringen som tok en sen dupp i dag ❤️

Du da ?:)
Koselig med shopping. Julegaver dere kjøpte? :)

Jeg slækker litt i sofaen med mobilen mens mannen ser på noe nisse-greier på tv :hilarious:

Koselig med shopping. Julegaver dere kjøpte? :)

Jeg slækker litt i sofaen med mobilen mens mannen ser på noe nisse-greier på tv :hilarious:
Fikk tak i siste rest av årets bursdagsgaver + den siste julegaven :).
Mellomste frøkna har bursdag neste uke + samboeren har i romjula så greit å bli ferdig med dem nå ❤️

Slækking i sofaen hører til fredags kveld :happy:

Den gidder jeg ikke å prøve meg på en gang :hilarious: kjenner godt til den trettheten, jeg hadde ikke klart å lest en bok nå :hilarious:

Jeg hadde også nachos i dag! Nå satte jeg meg akkuratt i sofaen og mannen kom hjem, så nå blir det nok noe nisse-greier på tv'en før vi legger oss.
Tenkte den var bra jeg, var jo masse tjohei og greier når den kom ut :laughing002

Nachos smakte ikke som det pleier, synes jeg! Krise hvis tacoting ikke skal være godt, jeg elsker god gammeldags norsk taco :laughing002

Hva slags nissegreier ser dere? Trenger noe julete jeg og tror jeg!

Fikk tak i siste rest av årets bursdagsgaver + den siste julegaven :).
Mellomste frøkna har bursdag neste uke + samboeren har i romjula så greit å bli ferdig med dem nå ❤️

Slækking i sofaen hører til fredags kveld :happy:
Så digg å bli ferdig! Jeg har ikke kontrol på julegaver i år, bør kanskje se gjennom hvem jeg mangler til :oops: må nok ut å handle i uka er jeg redd for :hilarious:

Tenkte den var bra jeg, var jo masse tjohei og greier når den kom ut :laughing002

Nachos smakte ikke som det pleier, synes jeg! Krise hvis tacoting ikke skal være godt, jeg elsker god gammeldags norsk taco :laughing002

Hva slags nissegreier ser dere? Trenger noe julete jeg og tror jeg!
Ja, det var jo det:laughing002

Åh, det er jo domt! Jeg liker bedre nachos enn taco, er så lei taco. Men eple, som jeg spiser daglig, smaker ikke godt lenger:confused:

Hmm, nissene i bingen og Åsmunds julekalender tror jeg det heter. jeg hadde heller valgt en julefilm:hilarious:

Ja, det var jo det:laughing002

Åh, det er jo domt! Jeg liker bedre nachos enn taco, er så lei taco. Men eple, som jeg spiser daglig, smaker ikke godt lenger:confused:

Hmm, nissene i bingen og Åsmunds julekalender tror jeg det heter. jeg hadde heller valgt en julefilm:hilarious:
Oh no, så kjipt! Haha, jeg spiste pink lady eple i går og tenkte at det var sykt godt :laughing002

Kanskje det må bli Virgin River da :santa

Oh no, så kjipt! Haha, jeg spiste pink lady eple i går og tenkte at det var sykt godt :laughing002

Kanskje det må bli Virgin River da :santa
Heldig! Jeg elsker frukt, håper det blir bedre :)

Enig i Virgin River, den er så koselig! :love017

Back
Topp