Skravletråd

I kveld er jeg glad! Jeg får jevnlige lykkebølger og mannen virker litt roligere i dag mtp graviditet. I dag var det han som faktisk begynte å snakke om noe relatert til det og det føltes veldig, veldig godt! Det var bare at vi må finne noen smarte løsninger til en konsert vi skal på i januar siden jeg ikke kan drikke, og han tilbudte seg å hjelpe meg å finne gode alkoholfrie alternativer. Jeg tar gjerne et glass eller to i godt lag, så folk hadde reagert om jeg ikke gjør det på konsert eller fest. Det høres ikke så stort ut, men det føles stort nå :hilarious:

I kveld er jeg glad! Jeg får jevnlige lykkebølger og mannen virker litt roligere i dag mtp graviditet. I dag var det han som faktisk begynte å snakke om noe relatert til det og det føltes veldig, veldig godt! Det var bare at vi må finne noen smarte løsninger til en konsert vi skal på i januar siden jeg ikke kan drikke, og han tilbudte seg å hjelpe meg å finne gode alkoholfrie alternativer. Jeg tar gjerne et glass eller to i godt lag, så folk hadde reagert om jeg ikke gjør det på konsert eller fest. Det høres ikke så stort ut, men det føles stort nå :hilarious:
Ååh for en lettelse det må være for deg, skjønner det var stort! Håper dette er starten på det bedre :love017

Åå, dette ble jeg glad for å lese! Unner deg virkelig den følelsen :Heartred Hurra!

Veldig! Det håper jeg også. Han er jo egentlig en veldig fin mann, tror dette bare er veldig skummelt for han (også) :love017
Tror vi damer er flinke til å tenke mest på oss selv her. Det er vår kropp alt skjer i, vi som kjenner alle plagene osv. Men det må være vanskelig og skummelt for mennene også. Mange tanker og følelser. Det er vanskelig for oss kvinner å forstå hva som skjer i kroppen vår, kan tenke hvor vanskelig det er for mennene å forstå ❤️

Vært på jobb og skal hjem nå. Kjenner det allerede begynner å bli tungt på jobb, med kjempetungt stell osv.. jobber på sykehjem. Blir helt andpusten Kjente det gikk ekstra treigt for meg idag spesielt.. uff
Det kan jeg tenke! Det er nok tungt nok til vanlig. Jeg kjenner jeg blir fortere andpusten jeg også!

Hva har dere gjort på denne desemberlørdagen da damer?:) :santa
Bekymret meg over testene! Så det ble en dritt dag! Slepte med meg barna i bilen 30 min hver vei for jeg skulle kjøpe nye make sure tester samme plass jeg kjøpte de som var bra. Kom hjem å ser det er samme dritten! Føler det er litt stigning uansett, så jeg holder håpet oppe.

Nå er jeg sulten men ingen matlyst!

Hva med deg da? :) litt av det samme som meg så det ut som :confused:

Sovet litt for lenge på sofaen! Og kjører nå klassikeren taco og Maskorama. Hva med deg?
Høres nydelig ut! Maskorama har jeg aldri sett på før, er det vanskelig å skjønne hvem de er?

Jeg har slappa av og lest bok, og så har jeg laget karamellfudge til jul. Nå så tenkte jeg å se litt på tv. :)

Bekymret meg over testene! Så det ble en dritt dag! Slepte med meg barna i bilen 30 min hver vei for jeg skulle kjøpe nye make sure tester samme plass jeg kjøpte de som var bra. Kom hjem å ser det er samme dritten! Føler det er litt stigning uansett, så jeg holder håpet oppe.

Nå er jeg sulten men ingen matlyst!

Hva med deg da? :) litt av det samme som meg så det ut som :confused:
Æsj, håper morgendagen kompenserer med å bli helt nydelig! Jeg ser iallefall stigning, ikke mist håpet!! :love017

Har matlysten forsvunnet? :oops:

Ja, litt dritt her og, men har klart å slappe av litt likevel, men håper ikke det blir voldsomt mange sånne dager som dette o_O Har laget karamellfudge til jul da, så noe bra har jo skjedd!

Hva har dere gjort på denne desemberlørdagen da damer?:) :santa
Her har vi vært på juletrefest med barnehagen, besøk av en venn og nå prøver jeg bare å unngå mannen. Han lukter helt forferdelig, til min store skrekk. Takler ikke lukten av han, hjelper verken med tannpuss eller dusj.. Får håpe det gir seg snart :hilarious: Om ikke blir det et laaaaangt svangerskap:dead:

Høres nydelig ut! Maskorama har jeg aldri sett på før, er det vanskelig å skjønne hvem de er?

Jeg har slappa av og lest bok, og så har jeg laget karamellfudge til jul. Nå så tenkte jeg å se litt på tv. :)
Har ikke sett så mange episoder, men vil si både ja og nei? Mange kjendiser jeg ikke har et forhold til! Men grei underholdning å følge sånn halvveis med på :)

Dyktig som har bakt! God TV-titting!

Her har vi vært på juletrefest med barnehagen, besøk av en venn og nå prøver jeg bare å unngå mannen. Han lukter helt forferdelig, til min store skrekk. Takler ikke lukten av han, hjelper verken med tannpuss eller dusj.. Får håpe det gir seg snart :hilarious: Om ikke blir det et laaaaangt svangerskap:dead:
Ånei!!! Haha, SÅ kjipt å ikke tåle lukta av mannen :laughing002 Håper det går over fort! Har en venninne som er gravid og hun fortalte akkurat det samme! Hva er det han lukter liksom? Bare generelt ekkelt? :hilarious:

Har ikke sett så mange episoder, men vil si både ja og nei? Mange kjendiser jeg ikke har et forhold til! Men grei underholdning å følge sånn halvveis med på :)

Dyktig som har bakt! God TV-titting!
Aha, jeg følger lite med i kjendisverdenen, så skjønner den! Kjekt med litt lett underholdning :) Takk!

Æsj, håper morgendagen kompenserer med å bli helt nydelig! Jeg ser iallefall stigning, ikke mist håpet!! :love017

Har matlysten forsvunnet? :oops:

Ja, litt dritt her og, men har klart å slappe av litt likevel, men håper ikke det blir voldsomt mange sånne dager som dette o_O Har laget karamellfudge til jul da, så noe bra har jo skjedd!
Takk❤️ morgen-testen var bekymringsfull svak, heldigvis ser det bedre ut nå. Håper på fine tester i morgen, for oss begge ❤️

Har egentlig aldri matlyst, spiser for å overleve :hilarious: fikk i meg litt mr.lee nå, det hjalp :)

Så bra du klarte å slappe av, veldig kjipt å bekymre seg!
Nam, karamellfudge:love017 jeg må lage mer risboller. Ungene elska dem og har spist dem opp 2 ganger allerede :hilarious:

Ånei!!! Haha, SÅ kjipt å ikke tåle lukta av mannen :laughing002 Håper det går over fort! Har en venninne som er gravid og hun fortalte akkurat det samme! Hva er det han lukter liksom? Bare generelt ekkelt? :hilarious:
Har hun noe gode tips? Har ekstremt god luktesans om dagen, men jeg blir uggen av lukten av han. Huden/håret og pusten :hilarious:

Back
Topp