Skravletråd

Hehe jeg er bare 4+2 og tror ikke den store trettheten har tatt meg enda. Jeg burde lagt meg tidlig i går, men jeg var så kvalm så jeg hadde ikke klart å sove uansett.
SÅ kjedelig med gravid-insomnia! Håper jeg slipper unna denne gang!
Det kommer og går heldigvis. Tar heller det enn kvalmen.. I natt satt jeg oppe og leste om gravid insomnia på en av gravi appene. Fornuftig bruk av tid :hilarious:

Kjedelig å være så kvalm da. Håper du får bedre tider snart.

Spiser de hver for seg:hilarious: mulig det er godt sammen, hmmmmm
Nå ser jeg for meg sjokoladeis toppet med karamellpopcorn :laughing002 (blir bare med tanken her grunnet små-kvalme, men noterer det til fremtiden)

Som meg i dag, med andre ord:rolleyes: men så sammenlignet jeg testene fra 1,5 dag før, og det så veldig bra ut heldigvis. Men det ser ut som jeg har ett dårlig parti av make sure, heldigvis bare 1 stk igjen av den.
Jeg tok hele 3 tester til!! Pga jeg ville finne det dårlige partiet :hilarious: jeg ser også at 2.urin er gulltisset mitt :hilarious: så i morgen må jeg prøve å holde meg til kun 2.urin!

Jeg vil ikke ha noe av delene :arghh: jeg prøver litt kald cola, det hjelper i dét jeg drikker, bare :bag:
Stress altså! Dritt tiss og dårlig parti med tester er jo verdens kjipeste kombo :bored: :hilarious: Ja, er virkelig ikke vits å bruke tester på noe annet enn gulltiss :hilarious: Har du klart å holde deg i dag? :D

Og hvordan går det med kvalmen? :Heartred

Mannen kom hjem fra reise på onsdag og hadde med en gave: spyposer fra flyet :gen014 Synes de er gull verdt å ha i veska når kvalmen kommer sigende.
Så smart! Greit å ha med i vesken :)

Så bra!!
Hvordan sov du i natt?
Jeg sov veldig godt frem til 04.30, da våknet jeg helt tett i nesen. Tok nesespray men da den ikke hadde gitt virkning etter 30 min, så tok jeg en til dose. For så å innse at jeg hadde glømt å ta av hetten på sprayen:rolleyes: den funka på 3 dosen :hilarious:

Sov du godt?

Stress altså! Dritt tiss og dårlig parti med tester er jo verdens kjipeste kombo :bored: :hilarious: Ja, er virkelig ikke vits å bruke tester på noe annet enn gulltiss :hilarious: Har du klart å holde deg i dag? :D

Og hvordan går det med kvalmen? :Heartred
Ja virkelig!! Trenger ikke den bekymringen unødvendig!! Jeg har kjøpt ny pakke med make sure i dag, men har ikke testet enda, gruer meg faktisk litt. :sorry:
Har du testet i dag? :D
Det hjalp med popcorn i går, kjente litt kvalme i morgen-timene, men langt i fra like gale som i går. Håper det kun var i går, at det ikke blir hver kveld fremover :nailbiting: kanskje jeg bør prøve å spise noe neste gang jeg er kvalm..

Jeg sov veldig godt frem til 04.30, da våknet jeg helt tett i nesen. Tok nesespray men da den ikke hadde gitt virkning etter 30 min, så tok jeg en til dose. For så å innse at jeg hadde glømt å ta av hetten på sprayen:rolleyes: den funka på 3 dosen :hilarious:

Sov du godt?
Haha uffda, er ikke så lett si! :angelic:

Her har jeg sovet greit, en del våken med 2-åringen men det er vanlig! Ellers er jeg fryktelig klar for helg. Bare 5t og 15 min igjen på jobb

Her har jeg sovet greit, en del våken med 2-åringen men det er vanlig! Ellers er jeg fryktelig klar for helg. Bare 5t og 15 min igjen på jobb
Drømte foresten at jeg aborterte så litt ekstra ekkel følelse i kroppen i dag. Mulig jeg drømte det for hadde litt rosa utflod i går (3 gang denne perioden) men er kun bitte litt.

Ja virkelig!! Trenger ikke den bekymringen unødvendig!! Jeg har kjøpt ny pakke med make sure i dag, men har ikke testet enda, gruer meg faktisk litt. :sorry:
Har du testet i dag? :D
Det hjalp med popcorn i går, kjente litt kvalme i morgen-timene, men langt i fra like gale som i går. Håper det kun var i går, at det ikke blir hver kveld fremover :nailbiting: kanskje jeg bør prøve å spise noe neste gang jeg er kvalm..
Nei, man er liksom bekymret nok i utgangspunktet, bra du kjøpte ny! Kjenner igjen følelsen av å grue seg altså. Det gjør jeg og før hver test. Ligger så mye ro i det å få sterkere tester! Må ha pep-talk med meg selv før hver test :oops:

Jeg testet akkurat nå! Skal legge ut :love017

Godt det ikke er like ille som i går da! Håper det ikke blir verre utover dagen og at det kun var engangstilfelle. Kvalme i svangerskapet er iallefall min største skrekk. :nailbiting: Kanskje lurt å spise litt hvis det dukker opp igjen ja :Heartred

Drømte foresten at jeg aborterte så litt ekstra ekkel følelse i kroppen i dag. Mulig jeg drømte det for hadde litt rosa utflod i går (3 gang denne perioden) men er kun bitte litt.
Uff, det er så kjipt med sånne drømmer :Heartred

Hva spiller du? Og herregud jeg fikk lyst på salt sild! :excited001
Spiller stort sett Call of duty! :) har også nettopp kjøpt meg Ark survival ascended, syns det er gøy å bygge baser og fange ting osv også.

Blir godt med helg da ❤️

Åå så kjedelig med slike drømmer!! Godt det bare er litt, kan være mye det. Helt nornalt ❤️

Nei, man er liksom bekymret nok i utgangspunktet, bra du kjøpte ny! Kjenner igjen følelsen av å grue seg altså. Det gjør jeg og før hver test. Ligger så mye ro i det å få sterkere tester! Må ha pep-talk med meg selv før hver test :oops:

Jeg testet akkurat nå! Skal legge ut :love017

Godt det ikke er like ille som i går da! Håper det ikke blir verre utover dagen og at det kun var engangstilfelle. Kvalme i svangerskapet er iallefall min største skrekk. :nailbiting: Kanskje lurt å spise litt hvis det dukker opp igjen ja :Heartred
Uff ja. Sitte å vente på streken og håpe den blir sterkere, pining :hilarious: men SÅ gøy når du ser økning :love017

Må se din test :D jeg sovna på sofaen, så jeg har enda ikke testa..

Takk❤️ jeg har ikke vært så veldig plaget i de tidligere svangerskapene egentlig. Med nr 1 var det værst på kvelden og natten i noen uker. Og med nr 2 var det morgen og formiddag i noen uker. Men kastet ikke opp.
Krysser fingrene for vi slipper unna den værste kvalmen :smiley-angelic001

Da har frøken koko engstelig bestilt ultralyd igjen neste uke :p. Klarer ikke vente tre uker mellom ass. Heldigvis er det rimelig på legekontoret og jeg får time på kort varsel! Så da blir det på tirsdag, og så MÅ jeg bare vente til over nyttår da. Men da blir det litt kortere mellom i alle fall.

Uff ja. Sitte å vente på streken og håpe den blir sterkere, pining :hilarious: men SÅ gøy når du ser økning :love017

Må se din test :D jeg sovna på sofaen, så jeg har enda ikke testa..

Takk❤️ jeg har ikke vært så veldig plaget i de tidligere svangerskapene egentlig. Med nr 1 var det værst på kvelden og natten i noen uker. Og med nr 2 var det morgen og formiddag i noen uker. Men kastet ikke opp.
Krysser fingrene for vi slipper unna den værste kvalmen :smiley-angelic001
Veldig :love017

Det lover jo godt for dette svangerskapet og! Krysser fingrene for oss begge :hello2

Hva gjør dere denne fredag kveld? :)

Back
Topp