Skravletråd

Takk❤️ morgen-testen var bekymringsfull svak, heldigvis ser det bedre ut nå. Håper på fine tester i morgen, for oss begge ❤️

Har egentlig aldri matlyst, spiser for å overleve :hilarious: fikk i meg litt mr.lee nå, det hjalp :)

Så bra du klarte å slappe av, veldig kjipt å bekymre seg!
Nam, karamellfudge:love017 jeg må lage mer risboller. Ungene elska dem og har spist dem opp 2 ganger allerede :hilarious:
Håper jeg også :Heartred

Er det sant :hilarious: Det hørtes veldig lettvint ut egentlig. Jeg er egentlig en som elsker mat og vi har hele forholdet vårt brukt mye tid på sammen på kjøkkenet, men nå er vi begge så matlei om dagen at vi er sånn «næææ, blir det wiener i lompe til middag da?»:hilarious:

Ooo, det elska jeg og da jeg var barn husker jeg! Fin juletradisjon å ha (masse) risboller :D:Heartred

Har hun noe gode tips? Har ekstremt god luktesans om dagen, men jeg blir uggen av lukten av han. Huden/håret og pusten :hilarious:
Jeg tror de bare løste det med å nærmest sitte i hver sin ende av sofaen :laughing002 Vet ikke om det var utfordrende å sove i samme seng :hilarious:

VI ER HALVVEIS TIL SKJULT!! :talk017

Klarer vi det til jul? 1 uke på oss :laughing002
Ja! Ja! Ja! Altså, var 1,9 k innlegg da jeg skreiv at vi måtte skravle i vei for å få skjult, så jeg har trua :hello2

Vi har klart 600 innlegg på hva da, to dager?
( tar på meg skylda for halvparten. Mannen er borte og jeg trenger tidsfordriv :hilarious: )

Er det sant :hilarious: Det hørtes veldig lettvint ut egentlig. Jeg er egentlig en som elsker mat og vi har hele forholdet vårt brukt mye tid på sammen på kjøkkenet, men nå er vi begge så matlei om dagen at vi er sånn «næææ, blir det wiener i lompe til middag da?»:hilarious:

Ooo, det elska jeg og da jeg var barn husker jeg! Fin juletradisjon å ha (masse) risboller :D:Heartred
Mer slitsomt, egentlig :hilarious: så koselig dere bruker tid sammen på kjøkkenet❤️ nå er det unntakstilstand, så dere kan ha så mange wienere dere bare ønsker :hilarious:

Jeg startet å like dem for noen år siden, haha :hilarious: de er enkle å raske å lage, smaker godt ❤️

Ja! Ja! Ja! Altså, var 1,9 k innlegg da jeg skreiv at vi måtte skravle i vei for å få skjult, så jeg har trua :hello2

Vi har klart 600 innlegg på hva da, to dager?
( tar på meg skylda for halvparten. Mannen er borte og jeg trenger tidsfordriv :hilarious: )
Wow! Ganske grei økning der alså! Kudos til oss!!

Hahaha jeg føler det samme! "Åh, der er navnet mitt igjen ja" føler navnet mitt er over alt :bag::hilarious:

Ååh, det fikk jeg lyst på!

Veldig glad det er flere skravlere her inne nå!! Var trått i starten :hilarious:

Mer slitsomt, egentlig :hilarious: så koselig dere bruker tid sammen på kjøkkenet❤️ nå er det unntakstilstand, så dere kan ha så mange wienere dere bare ønsker :hilarious:

Jeg startet å like dem for noen år siden, haha :hilarious: de er enkle å raske å lage, smaker godt ❤️
Må finne noen raske og tilfredsstillende retter som er hakket over wienerpølse tror jeg :hilarious: Må lage sånn middagstråd her inne!

Veldig gode til en kopp kaffe :D

Må finne noen raske og tilfredsstillende retter som er hakket over wienerpølse tror jeg :hilarious: Må lage sånn middagstråd her inne!

Veldig gode til en kopp kaffe :D
Smart!! Nettopp slike oppskrifter jeg trenger!! Orker ikke lage mat nå, det har gått i enkle ting hele uken, i dag ble det burger king... :rolleyes:

Halvveis ja :cool:
Da bør vi begynne å tenke på navn til skjult gruppe snart :)
Forhåpentligvis går de siste 2500 kjappere enn de første 2500 ❤️

VI ER HALVVEIS TIL SKJULT!! :talk017

Klarer vi det til jul? 1 uke på oss :laughing002
Helst litt før , så den er oppe å går i romjula ❤️.
Tar jo et par dager fra vi har nok innlegg til det er oppe å går. I jula tar det nok litt ekstra tid ❄️

Samme! Legger meg rett etter toåringen, kanskje orker jeg å se en episode serie med mannen først… å våkner i fem-seks tida :)
I går klarte jeg meg, overraskende nok, til slutten av finalen i Maskorama! Men DA var det å stupe i seng. De to eldste hadde ikke lagt seg engang:hilarious: men de fleste dager klarer jeg meg ikke senere enn til 20.30-20.45. Hadde kunnet sovet lengre enn til 5 og, hadde det ikke vært for minsten. Men pleier å vekke mannen i 8 tida så jeg kan legge meg til en dupp

I går klarte jeg meg, overraskende nok, til slutten av finalen i Maskorama! Men DA var det å stupe i seng. De to eldste hadde ikke lagt seg engang:hilarious: men de fleste dager klarer jeg meg ikke senere enn til 20.30-20.45. Hadde kunnet sovet lengre enn til 5 og, hadde det ikke vært for minsten. Men pleier å vekke mannen i 8 tida så jeg kan legge meg til en dupp
Gøy, her har vi ikke sett Maskorama. Men har skjønt at det burde vi :)
Så godt å kunne vekke mannen for å få ta seg en dupp :happy: Det er ikke bare bare å være så trøtt hele tiden altså! :hilarious: Her blir det som regel dupp på dagen etterhvert også.
Det morsomme er at jeg husker at jeg var trøtt med forrige også, men ikke at det var så ille som denne gangen…

Back
Topp