Da er det bare å kjøre påVI ER HALVVEIS TIL SKJULT!!
Klarer vi det til jul? 1 uke på oss![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da er det bare å kjøre påVI ER HALVVEIS TIL SKJULT!!

Håper jeg ogsåTakkmorgen-testen var bekymringsfull svak, heldigvis ser det bedre ut nå. Håper på fine tester i morgen, for oss begge
Har egentlig aldri matlyst, spiser for å overlevefikk i meg litt mr.lee nå, det hjalp
Så bra du klarte å slappe av, veldig kjipt å bekymre seg!
Nam, karamellfudgejeg må lage mer risboller. Ungene elska dem og har spist dem opp 2 ganger allerede
![]()
Det hørtes veldig lettvint ut egentlig. Jeg er egentlig en som elsker mat og vi har hele forholdet vårt brukt mye tid på sammen på kjøkkenet, men nå er vi begge så matlei om dagen at vi er sånn «næææ, blir det wiener i lompe til middag da?»

Jeg tror de bare løste det med å nærmest sitte i hver sin ende av sofaenHar hun noe gode tips? Har ekstremt god luktesans om dagen, men jeg blir uggen av lukten av han. Huden/håret og pusten![]()
Vet ikke om det var utfordrende å sove i samme seng 
Ja! Ja! Ja! Altså, var 1,9 k innlegg da jeg skreiv at vi måtte skravle i vei for å få skjult, så jeg har truaVI ER HALVVEIS TIL SKJULT!!

)Mer slitsomt, egentligHåper jeg også
Er det santDet hørtes veldig lettvint ut egentlig. Jeg er egentlig en som elsker mat og vi har hele forholdet vårt brukt mye tid på sammen på kjøkkenet, men nå er vi begge så matlei om dagen at vi er sånn «næææ, blir det wiener i lompe til middag da?»
Ooo, det elska jeg og da jeg var barn husker jeg! Fin juletradisjon å ha (masse) risboller![]()
så koselig dere bruker tid sammen på kjøkkenet
de er enkle å raske å lage, smaker godt Wow! Ganske grei økning der alså! Kudos til oss!!Ja! Ja! Ja! Altså, var 1,9 k innlegg da jeg skreiv at vi måtte skravle i vei for å få skjult, så jeg har trua
Vi har klart 600 innlegg på hva da, to dager?
( tar på meg skylda for halvparten. Mannen er borte og jeg trenger tidsfordriv)

Håper jeg også
Er det santDet hørtes veldig lettvint ut egentlig. Jeg er egentlig en som elsker mat og vi har hele forholdet vårt brukt mye tid på sammen på kjøkkenet, men nå er vi begge så matlei om dagen at vi er sånn «næææ, blir det wiener i lompe til middag da?»
Ooo, det elska jeg og da jeg var barn husker jeg! Fin juletradisjon å ha (masse) risboller![]()
Må finne noen raske og tilfredsstillende retter som er hakket over wienerpølse tror jegMer slitsomt, egentligså koselig dere bruker tid sammen på kjøkkenet
nå er det unntakstilstand, så dere kan ha så mange wienere dere bare ønsker
Jeg startet å like dem for noen år siden, hahade er enkle å raske å lage, smaker godt
![]()
Må lage sånn middagstråd her inne!Synes det er BARE koselig!Wow! Ganske grei økning der alså! Kudos til oss!!
Hahaha jeg føler det samme! "Åh, der er navnet mitt igjen ja" føler navnet mitt er over alt![]()

Smart!! Nettopp slike oppskrifter jeg trenger!! Orker ikke lage mat nå, det har gått i enkle ting hele uken, i dag ble det burger king...Må finne noen raske og tilfredsstillende retter som er hakket over wienerpølse tror jegMå lage sånn middagstråd her inne!
Veldig gode til en kopp kaffe![]()
Fantastisk, tenk at til og med wienerpølser kan inspirere!Ååh, det fikk jeg lyst på!
La oss snu den trendenVeldig glad det er flere skravlere her inne nå!! Var trått i starten![]()

Ja det må vi da klare, bare å la skravla gåVI ER HALVVEIS TIL SKJULT!!

Helst litt før , så den er oppe å går i romjulaVI ER HALVVEIS TIL SKJULT!!
noen som heller er tidlig oppe?Samme! Legger meg rett etter toåringen, kanskje orker jeg å se en episode serie med mannen først… å våkner i fem-seks tidaSer mange er sent oppe...dét orker jeg ikke!![]()
noen som heller er tidlig oppe?
I går klarte jeg meg, overraskende nok, til slutten av finalen i Maskorama! Men DA var det å stupe i seng. De to eldste hadde ikke lagt seg engangSamme! Legger meg rett etter toåringen, kanskje orker jeg å se en episode serie med mannen først… å våkner i fem-seks tida![]()
men de fleste dager klarer jeg meg ikke senere enn til 20.30-20.45. Hadde kunnet sovet lengre enn til 5 og, hadde det ikke vært for minsten. Men pleier å vekke mannen i 8 tida så jeg kan legge meg til en duppGøy, her har vi ikke sett Maskorama. Men har skjønt at det burde viI går klarte jeg meg, overraskende nok, til slutten av finalen i Maskorama! Men DA var det å stupe i seng. De to eldste hadde ikke lagt seg engangmen de fleste dager klarer jeg meg ikke senere enn til 20.30-20.45. Hadde kunnet sovet lengre enn til 5 og, hadde det ikke vært for minsten. Men pleier å vekke mannen i 8 tida så jeg kan legge meg til en dupp
Det er ikke bare bare å være så trøtt hele tiden altså!
Her blir det som regel dupp på dagen etterhvert også.