Skravletråd

Ser mange er sent oppe...dét orker jeg ikke! :dead: :hilarious: noen som heller er tidlig oppe?
Samme her! I går holdt jeg meg våken til kl ni og det var lenge for min del. Jeg er vanligvis tidlig oppe (rundt kl 5-6) men nå trenger jeg masse søvn. Sov helt til kl åtte i morges! Da kom treåringen og banket på soveromsdøra for å fortelle at mannen hadde sovnet på stua (de stod opp før kl seks) :hilarious:

image.jpg

Noen andre som alltid har med snacksboks?

Hva har dere gjort på denne desemberlørdagen da damer?:) :santa
Jobba litt en times tid og gikk over kladdebøkene til elevene, så husarbeid på stua en times tid, frokost, se julekalender, sove på sofaen :p. Nå har vi besøk som skal se fotball og håndball resten av dagen.

Håper jeg også :Heartred

Er det sant :hilarious: Det hørtes veldig lettvint ut egentlig. Jeg er egentlig en som elsker mat og vi har hele forholdet vårt brukt mye tid på sammen på kjøkkenet, men nå er vi begge så matlei om dagen at vi er sånn «næææ, blir det wiener i lompe til middag da?»:hilarious:

Ooo, det elska jeg og da jeg var barn husker jeg! Fin juletradisjon å ha (masse) risboller :D:Heartred
Oufff en skikkelig knekkende wiener er en av mine guilty pleasures altså! I lompe, med rekesalat og rå løk, to striper sennep og en ketchup. Åååh. Mm. Kanskje i morra!

Kjøpe julegaver på stappfullt kjøpesenter når man er kvalm er ikke å spøke med :hilarious: :meh: Føler jeg har gått rundt og vært helt grønn i trynet!

Usikker hva jeg skal svare.
Vår førstefødte kom stille til verden i uke 25 i august i år, så det ble det første barnebarnet :Heartbigred
Men blir Det det første barnebarnet som forhåpentligvis blir her hos oss :Heartbigred
Åååå kondolerer så mye :Heartred forstår at de ikke var et enkelt spørsmål å svare på :Heartred

Ågud, lukta bokstavelig talt ULL av kjøttdeigen jeg stekte i stad:puke_l:hilarious: Måtte ta opp pakken igjen fra søpla for å sjekke om jeg faktisk hadde kjøpt lammekjøttdeig, men neida, det var storfe :laughing002 julebrus slutta plutselig å smake godt og.

Hei :)
Jeg har ikke fått positiv test, men har to dager forsinket mens og ingen tegn til at den kommer (pleier å få kramper/murringer og masse kviser dager i forveien), og noe sier meg at jeg er gravid, så håper virkelig det stemmer:HeartredHvis det stemmer er jeg sannsynligvis 4+1 uker. Noen som har fått negativ test på det tidspunktet for så å få positiv test senere? Eller er alt håp ute for denne prøveperioden?

Hei :)
Jeg har ikke fått positiv test, men har to dager forsinket mens og ingen tegn til at den kommer (pleier å få kramper/murringer og masse kviser dager i forveien), og noe sier meg at jeg er gravid, så håper virkelig det stemmer:HeartredHvis det stemmer er jeg sannsynligvis 4+1 uker. Noen som har fått negativ test på det tidspunktet for så å få positiv test senere? Eller er alt håp ute for denne prøveperioden?

Ikke opplevd det selv, seneste positive jeg har fått er dagen jeg ventet mens.
Hvilken test har du brukt?

Ikke opplevd det selv, seneste positive jeg har fått er dagen jeg ventet mens.
Hvilken test har du brukt?
Har brukt rfsu sine strips «test ofte», det står at de skal oppdage 25mlu/ml.

Har ikke helt lyst å gi opp håpet enda kjenner jeg, men begynner sakte men sikkert å bli litt pessimistisk :(

Noen erfaring med høy hcg? Tok blodprøve når jeg var 5+6, den var på 31640, sist svangerskap var den på 3100 samme tid. :)

Det var faktisk litt godt å høre, kanskje jeg skal gå til innkjøp av en annen test imorgen og prøve igjen :) Har du noen tester å anbefale?
Jeg hadde en annen type med følsomhet på 10 ml/ul eller hva det er og tok samtidig som RFSU, den andre slo ut og ikke RFSU. RFSU slo ut to dager senere eller noe.. :) Spørs jo hvilken dpo du er da, om det er testen eller noe annet. Masse lykke til! Støtter å kjøpe en Clear Blue ja.

Ble innlagt på sykehus i går pga kvalme og oppkast. Er på kad(kommunal akutt døgnenhet). Sist jeg var gravid ble jeg lagt inn på ahus gyn avdeling, og fikk ultralyd ved innleggelse. Her har de ikke den muligheten. Men klarte kaaaanskje å klage meg til å få ultralyd på legevakten her nede senere i dag. Krysser fingrene for det :smiley-angelic001

Back
Topp