Skravletråd

Juhu! Bare å skravle på, da! :smiley-bounce016

Er damene ferdige med julehandel? Jeg er heldigvis heeeelt ferdig :happy: Bare 3 hektiske dager igjen med jobb så er det jul! Gøy å tenke på at jeg vet noe ingen andre vet denne julen:knegg:

Er damene ferdige med julehandel? Jeg er heldigvis heeeelt ferdig :happy: Bare 3 hektiske dager igjen med jobb så er det jul! Gøy å tenke på at jeg vet noe ingen andre vet denne julen:knegg:
Helt ferdig med handel! Må bare bli ferdig med en cardigan som jeg strikker til lillesøster. Litt panikk da det er 19. allerede :wacky: Hva skjedde med dagene liksom? Svosj og så var julen her!
Og kjempestas med egen hemmelighet denne julen :Heartred

Jeg sover så dårlig og drømmer så mye driiiiit! I natt våkna jeg klokka tre og var så kvalm at jeg var sikker på jeg skulle kaste opp. Veldig rart?? Hadde også mareritt om at jeg tok en abortpille, og så angra meg med en gang fordi jeg skulle jo egentlig på ultralyd dagen etterpå (??), så jeg måtte prøve å spy og få den ut før den ble tatt opp og ja... helt kaos :p .
Kan rare drømmer virkelig være et symptom? For her er det helt texas om nettene for tiden. Våkner med 300 i puls og adrenalinet koker - vanskelig å sove videre!
I natt var jeg på cruise med familien og vi endte opp på fest hos en MC-klubb på en kai, og så kom en annen MC-klubb og blafret alle ned med maskingevær… Altså, hva skjer? :wideyed:

Kan rare drømmer virkelig være et symptom? For her er det helt texas om nettene for tiden. Våkner med 300 i puls og adrenalinet koker - vanskelig å sove videre!
I natt var jeg på cruise med familien og vi endte opp på fest hos en MC-klubb på en kai, og så kom en annen MC-klubb og blafret alle ned med maskingevær… Altså, hva skjer? :wideyed:
Jeg tror det er et vanlig symptom! Jeg drømmer og styrer på hver natt jeg og, masse merkelige ting. Føles skikkelig som hjernen surrer på høygir hele natta. Drømte at jeg sa til samboeren at jeg hadde fått skarlagensfeber, men hadde fullt av digre vannblemmer på hele kroppen :oops:

Hadde sære drømmer i tidligere svangerskap men ikke denne gangen. Enda. Får se om det dukker opp underholdning på natta snart :hilarious:

Mitt første graviditetstegn er rare drømmer. Hver gang. :hilarious:

På ingen måte ferdig, her gjenstår det både julegaver og mathandling. Har ikke hatt mentalt overskudd til å tenke på det før nå i siste liten :wacky:

Nå har jeg alltid sære drømmer, det der kunne fint vært en av mine, men jeg sover definitivt dårligere og lettere allerede fra før positiv test.

Nå har jeg alltid sære drømmer, det der kunne fint vært en av mine, men jeg sover definitivt dårligere og lettere allerede fra før positiv test.
Kjenner jeg er veldig glad for at jeg vanligvis drømmer lite (eller husker dem i hvert fall ikke) :laughing002 Egner meg svært dårlig som hovedrolle i actionfilm/grøsser!

Jeg er ferdig med alt bortsett fra en liten ting til til samboeren :happy: Tenker at jeg fikser det i morgen sånn at jeg kan nyte de siste dagene før jul. Gleder meg veldig til å pakke inn alle gavene :D

Kjenner jeg er veldig glad for at jeg vanligvis drømmer lite (eller husker dem i hvert fall ikke) :laughing002 Egner meg svært dårlig som hovedrolle i actionfilm/grøsser!
Enig! Selv i drømmene mine er jeg stort sett veldig dårlig på actionsekvensene :hilarious:

Har ikke startet enda. Tror ikke jeg har innsett at julaften er på søndag.. Skal jobbe hele uka så får ta stilling til det fredag ettermiddag.

Jeg har også rare drømmer. Pleier aldri å huske hva jeg har drømt ellers, så dette er en ny opplevelse.

Back
Topp