Skravletråd

Sitter og venter på å bytte dekk på felgene, er så totalt energifattig! Sovner nesten i sofaen her. Også må jeg på kjøpesenter på vei hjem og kjøpe julegave til ei venninne som kommer etterpå også zzzzzz. Kommer til å sovne i bilen! Sov så rææææv I natt, brukte lang tid på å sovne, våkna masse, hadde mareritt om både en eks og den første hunden min :p.

Ble innlagt på sykehus i går pga kvalme og oppkast. Er på kad(kommunal akutt døgnenhet). Sist jeg var gravid ble jeg lagt inn på ahus gyn avdeling, og fikk ultralyd ved innleggelse. Her har de ikke den muligheten. Men klarte kaaaanskje å klage meg til å få ultralyd på legevakten her nede senere i dag. Krysser fingrene for det :smiley-angelic001
Uff da, det hørtes ikke noe særlig ut. Håper du får god oppfølging og noe mot kvalmen :Heartred

Her sitter jeg trøtt og uggen på jobb. Prøver å gjøre noe fornuftig men er nok ikke den mest produktive dagen :bag:

Har brukt rfsu sine strips «test ofte», det står at de skal oppdage 25mlu/ml.

Har ikke helt lyst å gi opp håpet enda kjenner jeg, men begynner sakte men sikkert å bli litt pessimistisk :(
Jeg hadde svaaaak test 4+0. På samme test som du har brukt :) Gravid 5+2 og sterke tester nå! Tok seg fort opp dagene etter. HCG-stigning er veldig individuelt :)

Flere som sliter med appetitten? Merker at det er mindre og mindre typer mat som frister nå, hadde det helt likt sist. Akkurat nå er det egentlig ingenting som frister, men klarer foreløpig få i meg nok mat. Spist 2 brødskiver til frokost og 2 små stykker pizza (rester fra i går). Måtte sende mannen på butikken i sted når jeg fikk akutt lyst på gelé med vaniljesaus :hilarious: Klementiner er også veldig godt nå.

Flere som sliter med appetitten? Merker at det er mindre og mindre typer mat som frister nå, hadde det helt likt sist. Akkurat nå er det egentlig ingenting som frister, men klarer foreløpig få i meg nok mat. Spist 2 brødskiver til frokost og 2 små stykker pizza (rester fra i går). Måtte sende mannen på butikken i sted når jeg fikk akutt lyst på gelé med vaniljesaus :hilarious: Klementiner er også veldig godt nå.

Ja, mat er et mareritt.. ikke lyst på noe før jeg får akutt lyst på absolutt alt, kan og begynne å lage noe jeg får lyst på og midt i matlaginga blir jeg kvalm av tanken på å spise det

Ja, mat er et mareritt.. ikke lyst på noe før jeg får akutt lyst på absolutt alt, kan og begynne å lage noe jeg får lyst på og midt i matlaginga blir jeg kvalm av tanken på å spise det
Akkurat sånn hadde jeg det sist, ganske ekstremt på et tidspunkt. Er slik det er på vei å bli nå også, kjenner det igjen. Sist klarte jeg ikke å lage et måltid (middag) før jeg var kommet et godt stykke ut i 2. trim. All mat måtte kjøpes ferdig eller lages av andre. Husker jeg måtte kjøpe meg lunsj og frokost på jobb i kantinen hver eneste dag, det ble dyrt for å si det sånn :hilarious:

Jeg sliter veeeeldig med å spise annet enn epler, klementiner, loff og noen typer frossen pizza. Salt potetgull kan jeg og ha, og pommes frites. Mye kommer likevel opp igjen, men det har liksom gått greit å spy opp. Mange andre ting har vært helt forferdelig!

Jeg sliter veeeeldig med å spise annet enn epler, klementiner, loff og noen typer frossen pizza. Salt potetgull kan jeg og ha, og pommes frites. Mye kommer likevel opp igjen, men det har liksom gått greit å spy opp. Mange andre ting har vært helt forferdelig!
Jeg må få laget meg en stor bolle fruktsalat en dag, kjenner jeg har veldig lyst på søte/friske og syrlige ting. Er bare veldig tiltak å stå og kutte opp masse frukt akkurat nå :hilarious:

I dag har trøttheten virkelig meldt seg her. Trodde ikke jeg skulle få opp øynene da alarmen ringte i dag tidlig, og nå har jeg sittet og gjespa i sofaen hele kvelden :laughing002

Dere andre som er trøtte, sover dere dupp på ettermiddagen eller bare legger dere tidligere på kveld? :)

I dag har trøttheten virkelig meldt seg her. Trodde ikke jeg skulle få opp øynene da alarmen ringte i dag tidlig, og nå har jeg sittet og gjespa i sofaen hele kvelden :laughing002

Dere andre som er trøtte, sover dere dupp på ettermiddagen eller bare legger dere tidligere på kveld? :)
Vanskelig med dupp når man har en liten en fra før, så jeg legger meg tidlig, i går la jeg meg 20:45 :hilarious:

Vanskelig med dupp når man har en liten en fra før, så jeg legger meg tidlig, i går la jeg meg 20:45 :hilarious:
Ja, det forstår jeg godt! Sånn sett har jeg det enkelt som kan hvile hele tiden :hilarious: Åh, men det er godt å legge seg så tidlig da! Bare redd jeg skal våkne typ.. grytidlig!

Ja takk, begge deler:hilarious: på søndag sov jeg TO dupper, og klarte likevel sovne til kl 22

Tar gjerne en lur på ettermiddagen, men jeg gjør jeg til vanlig også. Jeg har alltid på alarm og prøver å ikke sove mer enn ca 30 minutter !

Her varierer det litt :).
Noen ganger blir det en dupp rett etter jeg har levert i bhg/skole , noen ganger rett før jeg henter dem og sånn som i dag sov jeg mens de så barne tv fra 1720-1800 :p .
Jeg må legge meg litt tidligere enn vanlig , men varierer om jeg sovner med en gang eller ikke :)

Er supertrøtt om dagen/kvelden og våkner midt på natta eller veldig tidlig om morgenen. Tidligere graviditeter har jeg alltid sovet på dagen men det er ikke mulig nå pga jobb og familie så legger meg tidlig om kvelden.

Jeg sover så dårlig og drømmer så mye driiiiit! I natt våkna jeg klokka tre og var så kvalm at jeg var sikker på jeg skulle kaste opp. Veldig rart?? Hadde også mareritt om at jeg tok en abortpille, og så angra meg med en gang fordi jeg skulle jo egentlig på ultralyd dagen etterpå (??), så jeg måtte prøve å spy og få den ut før den ble tatt opp og ja... helt kaos :P .

Back
Topp