Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg gleder meg til å begynne å pynte.Er dere klare for advent og julestemning? Jeg eeeer så klar!!![]()
Det er så overveldende og spennende å tenke på!! Derfor det er så fint med dette forumet sånn at man kan få ut alle tankeneJeg er altså verdens dårligste arbeidstaker om dagen. Klarer ikke tenke på noe annet enn den lille celleklumpen![]()
Det er veldig forståelig, det er jo altoppslukende!Jeg er altså verdens dårligste arbeidstaker om dagen. Klarer ikke tenke på noe annet enn den lille celleklumpen![]()
Da er vi fler! Off, skulle ønske jeg klarte å fokusere på andre ting, men tankene går rett til klumpenJeg er altså verdens dårligste arbeidstaker om dagen. Klarer ikke tenke på noe annet enn den lille celleklumpen![]()

Hvis jeg ikke husker helt feil, mener jeg at vi skal på en fest på lørdagHva skal dere i helga da?
Og resten av helga og store deler av lørdagen regner jeg med går til soving for min del
Er så inni hampen trøtt for tida at jeg føler meg som en zoombieSkal ingenting, jeg er også helt zombie og kjempetrøtt. Legger meg stort sett 20, men kunne ikke det i dag siden jeg var på kurs. Samboer tar barnet hele dagen i helgene sånn at jeg kan sløve og hente meg innHvis jeg ikke husker helt feil, mener jeg at vi skal på en fest på lørdag Og resten av helga og store deler av lørdagen regner jeg med går til soving for min del Er så inni hampen trøtt for tida at jeg føler meg som e zoombie
Hva skal du i helga?

Det blir vel full rulle med gutta krutt, som vanligHva skal dere i helga da?
Vi har en helg uten noe særlig planer, så skal prøve å fikse litt i huset og lade batteriene. I den grad barna tillater det 
Håper det hjelper godt.Da starter jeg med blodfortynnende og progesteron i dag! Føles godt å gjøre noen tiltak for å forbedre klimaet der nede i sør!

Det er jeg veldig spent på! Har gledet meg så lenge til pinnekjøtt, men ser for meg at det er ekstremt ubehagelig å kaste opp igjen, så dersom jeg er like dårlig som nå tror jeg ikke at jeg tør å spise det.Har dere tanker om hvordan julematen blir, midt i den kvalmeste tiden?

Jeg ble gravid på samme tidspunkt i 2021, og da rakk jeg et par dager før kvalmen inntraff i romjula, så håper jeg rekker å kose meg med julemat i år ogsåHar dere tanker om hvordan julematen blir, midt i den kvalmeste tiden?