Skravletråd

Mymlens

Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
Smånissene 2022
Septemberlykke 2024
Fastelavnsbollene 2026
Her kan vi skravle om det vi ønsker

Er dere klare for advent og julestemning? Jeg eeeer så klar!! :woot:

Har pynta allerede med gardiner, sofaputer og litt juledekorasjoner her nå :hilarious:

Jeg er altså verdens dårligste arbeidstaker om dagen. Klarer ikke tenke på noe annet enn den lille celleklumpen :wacky:

Jeg er altså verdens dårligste arbeidstaker om dagen. Klarer ikke tenke på noe annet enn den lille celleklumpen :wacky:
Det er så overveldende og spennende å tenke på!! Derfor det er så fint med dette forumet sånn at man kan få ut alle tankene :cheers

Setter stor pris på varmelakenet mitt i dag, veldig deilig å ha det i korsryggen nå xsmile9

Hva skal dere i helga da?

Hvis jeg ikke husker helt feil, mener jeg at vi skal på en fest på lørdag:happy: Og resten av helga og store deler av lørdagen regner jeg med går til soving for min del :sleep002Er så inni hampen trøtt for tida at jeg føler meg som en zoombie:android:
Hva skal du i helga?:)

Hvis jeg ikke husker helt feil, mener jeg at vi skal på en fest på lørdag Og resten av helga og store deler av lørdagen regner jeg med går til soving for min del Er så inni hampen trøtt for tida at jeg føler meg som e zoombie
Hva skal du i helga?
Skal ingenting, jeg er også helt zombie og kjempetrøtt. Legger meg stort sett 20, men kunne ikke det i dag siden jeg var på kurs. Samboer tar barnet hele dagen i helgene sånn at jeg kan sløve og hente meg inn :Heartred

Det blir vel full rulle med gutta krutt, som vanlig :hilarious: Vi har en helg uten noe særlig planer, så skal prøve å fikse litt i huset og lade batteriene. I den grad barna tillater det :happy093

Da starter jeg med blodfortynnende og progesteron i dag! Føles godt å gjøre noen tiltak for å forbedre klimaet der nede i sør!

Har dere tanker om hvordan julematen blir, midt i den kvalmeste tiden?

Det er jeg veldig spent på! Har gledet meg så lenge til pinnekjøtt, men ser for meg at det er ekstremt ubehagelig å kaste opp igjen, så dersom jeg er like dårlig som nå tror jeg ikke at jeg tør å spise det. :sad010

Jeg ble gravid på samme tidspunkt i 2021, og da rakk jeg et par dager før kvalmen inntraff i romjula, så håper jeg rekker å kose meg med julemat i år også

Mye mas fra meg om dagen, men er det noen her som har noen peiling på om det er mulig med en økning på streken på strimmeltest, hvis en SA ikke er skikkelig i gang enda, eller hvis det er en MA?

Mistenkte jo at jeg begynte med SA på torsdag. Hadde milde mensmurringer (langt i fra det jeg kjente ved forrige SA, men litt mer enn jeg har kjent på de andre dagene denne graviditeten. Spotter bitte litt, men det har jeg gjort et par ganger før og. Regna bare med at spotting + mensmurringer var en påbegynnende SA. Men jeg synes jeg ser en økning de siste dagene på testene mine. Mulig jeg ser det jeg vil se, men hva tenker dere?❤️

Vedlegg

• F44E72D0-8771-4DAE-A283-2F148A6B7F2C.jpeg
    F44E72D0-8771-4DAE-A283-2F148A6B7F2C.jpeg
    1,5 MB · Visninger: 40
Back
Topp