Skravletråd

Er dere ferdig med julegavene da, folkens? Jeg har ikke begynt ennå :wacky:
Langt i fra. :p Jeg har kjøpt to julegaver, har en del igjen. Det har vært så mye kaos i butikkene i det siste pga Black week, så jeg har ikke orket.:p

Har kjøpt én julegave. Eller, to med i går, er med på gave til svigerfar. Orker ikke tenke på det :p.

Vi lagde fløtekarameller til alle sammen vi

Er dere ferdig med julegavene da, folkens? Jeg har ikke begynt ennå :wacky:
Har begynt, kjøpt til totalt 5 gaver. Kjøper bare til min familie, da familien til mannen ikke feirer jul :p Håper egentlig å bli ferdig snart, pleier alltid å drøye den til siste uka før jul :hilarious:

Jeg får også lettere vondt i korsryggen, trodde det var et gravidsymptom :)
Hvor langt er du på vei da? De er vel ikke uvanlig å ha lite symptomer i starten.

Jeg får også lettere vondt i korsryggen, trodde det var et gravidsymptom :)
Hvor langt er du på vei da? De er vel ikke uvanlig å ha lite symptomer i starten.

Husker jeg hadde det forrige gang og, så sånn sett passer det. Har fått det mer hvis jeg har gått mye og vært «aktiv», også hqr det vært borte når jeg våknet.
er evnt bare 4+1, men tror egentlig kortere.

Ikke noe særlig symptomer her heller, er 5+2. Kvalmen kom ikke før i uke 6-7 forrige gang, så venter litt på det.

Tida går såååå saaaakteeee. Har ikke noe særlig symptomer enda heller, en litt følsom brystvorte bare. Da jeg var gravid i sommer kom det ikke noe særlig før sånn rundt 7-8 tror jeg.

Samtisig er det jo umulig å ikke tenke på en eventuell fremtid kanskje med baby til sommeren. Åhhhh, det er så tortur ass :p.

Jeg begynte å blø nå, sammen med svakere tester. Det går fint, og jeg gleder meg på alle deres vegne :happy:

Kunne noen tenke seg å ta over terminlisten? Bare kopier hele innlegget og lag en ny identisk tråd med samme overskrift, så fjerner jeg innlegget og overskriften etterpå :Heartred

Jeg begynte å blø nå, sammen med svakere tester. Det går fint, og jeg gleder meg på alle deres vegne :happy:

Kunne noen tenke seg å ta over terminlisten? Bare kopier hele innlegget og lag en ny identisk tråd med samme overskrift, så fjerner jeg innlegget og overskriften etterpå :Heartred
Så trist å høre :Heartred

Jeg kan kopiere og lage en ny :)

Uff, det er leit uansett ❤️!

Det var leit:confused::Heartpink

Det var ikke noe hyggelig å høre :( Føler med deg :Heartred

Back
Topp