Langt i fra.Er dere ferdig med julegavene da, folkens? Jeg har ikke begynt ennå![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Langt i fra.Er dere ferdig med julegavene da, folkens? Jeg har ikke begynt ennå![]()
Har begynt, kjøpt til totalt 5 gaver. Kjøper bare til min familie, da familien til mannen ikke feirer julEr dere ferdig med julegavene da, folkens? Jeg har ikke begynt ennå![]()

Nam!Vi lagde fløtekarameller til alle sammen vi
Har en sånn merkelig ro over meg at dette svangerskapet går bra (iallefall til uke 12).
Når jeg ble gravid forrige måned var jeg sikker det ikke kom til å gå og det endte jo i en kjemisk.
Jeg får også lettere vondt i korsryggen, trodde det var et gravidsymptom
Hvor langt er du på vei da? De er vel ikke uvanlig å ha lite symptomer i starten.
Så greit og se den siste, for det har jeg og hatt. Vært litt småredd for det ogJeg har også kun verk i korsryggen, og klamrer meg fast til dette som jeg fant på helse norge:
Vis vedlegget 421071

Så trist å høreJeg begynte å blø nå, sammen med svakere tester. Det går fint, og jeg gleder meg på alle deres vegne
Kunne noen tenke seg å ta over terminlisten? Bare kopier hele innlegget og lag en ny identisk tråd med samme overskrift, så fjerner jeg innlegget og overskriften etterpå![]()

Uff, det er leit uansettJeg begynte å blø nå, sammen med svakere tester. Det går fint, og jeg gleder meg på alle deres vegne
Kunne noen tenke seg å ta over terminlisten? Bare kopier hele innlegget og lag en ny identisk tråd med samme overskrift, så fjerner jeg innlegget og overskriften etterpå![]()
Det var leitJeg begynte å blø nå, sammen med svakere tester. Det går fint, og jeg gleder meg på alle deres vegne

Det var ikke noe hyggelig å høreJeg begynte å blø nå, sammen med svakere tester. Det går fint, og jeg gleder meg på alle deres vegne