Mymlens
Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
Smånissene 2022
Septemberlykke 2024
Fastelavnsbollene 2026
Jeg har hvert fall mye mensmurringer, men ingen spotting. Ca hvor langt er du på vei i dag?Mye mas fra meg om dagen, men er det noen her som har noen peiling på om det er mulig med en økning på streken på strimmeltest, hvis en SA ikke er skikkelig i gang enda, eller hvis det er en MA?
Mistenkte jo at jeg begynte med SA på torsdag. Hadde milde mensmurringer (langt i fra det jeg kjente ved forrige SA, men litt mer enn jeg har kjent på de andre dagene denne graviditeten. Spotter bitte litt, men det har jeg gjort et par ganger før og. Regna bare med at spotting + mensmurringer var en påbegynnende SA. Men jeg synes jeg ser en økning de siste dagene på testene mine. Mulig jeg ser det jeg vil se, men hva tenker dere?![]()

Vi har 2 barn fra før på 7 år og 5 år…hadde egentlig ingen planer om en tredje, men nå kan det altså se ut som det er noen som har veldig lyst til å joine familien
Med symptomer som stikking/strekking i livmorområdet og ømme pupper tenker jeg det egentlig er «bankers», men tar ingen ting for gitt, så må bare få testet