Takk for detDet var vondt å lese om faren din, har selv mistet faren min til en alvorlig sykdom, så kan forestille meg hva du går gjennomVet de hvorfor du mister så tidlig? Sender deg masse varme klemmer og krysser fingrene for at denne gangen så er det din tur til å gå gjennom alle trimesterne
![]()
. Ja, det er forferdelig.Nei, vi er innunder ivf i Porsgrunn nå, naturlig syklus og prøving men med evt støttemedisiner, da. Ingenting gærent funnet på prøver som er tatt av han og meg. Så, jeg meldte dem på mandag og da satt de meg opp på ultralyd (om tre uker), og jeg håper at jeg får et svar fra dem i dag og kan hente ut noe lurt på apoteket. Virker rart at jeg ikke skal få "noe" når det har gått gærent tre ganger de første åtte ukene. Trodde det var feks progesteron som ble gitt.
Vet de hvorfor du mister så tidlig? Sender deg masse varme klemmer og krysser fingrene for at denne gangen så er det din tur til å gå gjennom alle trimesterne 

. Jeg fortalte han i går at jeg er gravid igjen da, selv om det er superkort så vil jeg at han skal vite det.

Skal teste å blande koffeinfri og vanlig også