Skravletråd

Nei jeg har begynt å ta litt tilskudd nå, men må prøve meg på aminojern eller noe for magen min er såå vond av de jerntabletter jeg har tatt
Uff det tror på! Brukte du vitaminpiller i tillegg? Jeg bruker sånne multivitamin, men er jo ikke supermye jern i de da
 
Uff det tror på! Brukte du vitaminpiller i tillegg? Jeg bruker sånne multivitamin, men er jo ikke supermye jern i de da
Ja tar de gravid vitaminene fra nycoplus. Er vel 15mg jern i de tror jeg. Har alltid slitt med jernmangel så forventet ikke noe annet nå, men tenker ta tilskudd kanskje annen hver dag og heller trappe opp når jeg er litt mer på vei
 
TW!

Jeg gruer meg til å komme over til 2 trimester, går egentlig og håper at jeg mister nå i 1 trimester. Barnet er høyt ønsket altså!

Vi mistet vår lille sønn i uke 25 nå i august og fått beskjed om at jeg har livmorhals inkompetanse, slik at livmora mi har problemer med å holde på foster fra og med 2 trimester..

Håper så at jeg blir å glede meg over svangerskapet, men ser ikke helt hvordan jeg skal klare det.

Vet ikke hvor jeg vil med dette, men ja
Huff, dette høres forferdelig tøft ut! Jeg håper du har tett oppfølging videre. Og selvfølgelig må det være lov å uttrykke seg om noe så tøft:Heartbigred
 
Litt i tvil om å være her eller august, men :p menstermin 30. juli. Ligger langt bak de aller fleste her inne!
Håper sykehuset svarer i morra at jeg skal få noe slags medisinsk støtte, ser ikke helt poenget med å være innunder ivf hvis jeg ikke får noe før ultralyd om tre uker? Da er jeg jo 7-8 uker og erfaringsmessig går det dårlig rundt den tiden! Jeg har meldt dem altså, får vel svar i morgen.
Min er 26.07., så jeg ligger også et stykke bak! Glad vi er flere om det :p
 
Min kom etter 12 en gang! Skjønner du er utålmodig, er så nervepirrende med HCG-målinger :dead: :Heartred
Ja! Vil bare ha svar om jeg ligger innenfor normalen. ❤️ Skulle liksom ta hcg måling for å roe nervene frem mot mandag. Men hvis det skal ta så lang tid å få svar så forventer jeg jo ikke skikkelig svar før fredag :laughing002 Da kunne jeg like greit flyttet den ultralyden da..
 
Ja! Vil bare ha svar om jeg ligger innenfor normalen. ❤️ Skulle liksom ta hcg måling for å roe nervene frem mot mandag. Men hvis det skal ta så lang tid å få svar så forventer jeg jo ikke skikkelig svar før fredag :laughing002 Da kunne jeg like greit flyttet den ultralyden da..
Nettopp! Trikset er å be om at det ikke blir tatt D-vitamin prøve, for det er den som tar tid. HCG går lynraskt, men alle svarene kommer først når siste er tatt, som alltid har vært D-vitaminer for meg :Heartred
 
Nettopp! Trikset er å be om at det ikke blir tatt D-vitamin prøve, for det er den som tar tid. HCG går lynraskt, men alle svarene kommer først når siste er tatt, som alltid har vært D-vitaminer for meg :Heartred
Tror de bare tok hcg, var derfor jeg var der for å ta blodprøve :bag: Kanskje de glemte å sende den :laughing002 typisk min uflaks
 
Tror de bare tok hcg, var derfor jeg var der for å ta blodprøve :bag: Kanskje de glemte å sende den :laughing002 typisk min uflaks
Legen min ber alltid om D-vitamin og diverse annet selv om jeg kun tar det for hcg. Sjekk på fürstpasient hva legen din har bedt om, står det kun hcg der?
 
Legen min ber alltid om D-vitamin og diverse annet selv om jeg kun tar det for hcg. Sjekk på fürstpasient hva legen din har bedt om, står det kun hcg der?
Det står ingenting der :banghead: Ligger ikke engang inne å venter.. så noe har vel skjedd da
 
Så merkelig!! Rekker du å ringe fürst eller legekontoret? Stenger vel om noen sekunder..
Fikk svar av legen at prøvesvaret ikke var helt klart enda. Men at det kanskje kom i løpet av dagen. Men at svaret ville uansett ikke si så mye før blodprøve nr to var tatt. Følte nesten det var noe han ikke fortalte meg. :sorry: Så nå ble jeg bare enda mer stresset!
 
Fikk svar av legen at prøvesvaret ikke var helt klart enda. Men at det kanskje kom i løpet av dagen. Men at svaret ville uansett ikke si så mye før blodprøve nr to var tatt. Følte nesten det var noe han ikke fortalte meg. :sorry: Så nå ble jeg bare enda mer stresset!
Uff skjønner det.. Men han tenkte seg bare ikke om når han formulerte seg sikkert. Prøv å slappe av og ta vare på deg selv i kveld :Heartred
 
Åh så bra! Vanskelig når man er så langt på vei, da HCG skal nå en topp uke 8-11. :Heartred
Ja. Ikke sant. Legen som sa det skulle doble seg, så sa jeg sann: men den skal vel stoppe opp litt når man er så langt på vei som meg?
Da svarte han joda, men helst doble seg. Tror jeg får sende han en link eller noe hvis jeg får til svar at det ikke har doblet seg :laughing002 for da vil jeg jo ha en hcg på 240000 og det er jo kjempe høyt!
Men for min egen nervøsitet hadde jeg klart meg med bare denne blodprøven jeg. :laughing002
 
Back
Topp