Skravletråd

Tok ny hcg blodprøve i går og den var på 1200! Så fra 514 på tirsdag til 1200 i går, så har den mer enn doblet seg! Allikevel er jeg urolig, fordi jeg har googlet og lest historier om at mange har hatt fine hcg målinger og allikevel har de mistet :arghh: Jeg burde slutte å google og PRØVE å la ting gå sin gang. Vurderer nesten å bestille meg en enda tidligere ultralyd når jeg er rundt 6 uker, bare for å se om det er noe der. Er redd for BO og MA:banghead:

Det er skikkelig slitsomt å være så redd for å miste❤️❤️ sender deg en klem!

Det er skikkelig slitsomt å være så redd for å miste❤️❤️ sender deg en klem!
Ja det er det! Dessverre vet du alt om det også :( :Heartbigred God klem tilbake:Heartpink

Daa melder jeg meg inn her jeg! Positiv test i dag, 4 dager over IKM. Holdt visst til i feil IKM-gruppe også, da jeg hadde 25.09 og ikke 24.09 som jeg trodde.
Kjenner jeg stresser litt med at jeg fikk positiv test så sent.. Om det er noe galt fordi testen slo ut så sent. Ser jo at det er økning fra i dag tidlig til i kveld da og har symptomer. Det blir digital i morgen :) Nå skal jeg lese og gjøre meg litt kjent her inne!

Blir overrasket om vi ikke har 5K innen helgen er over :hilarious:

Altså, dere er jo RÅ!!! Nå må vi finne navn og tilgangsansvarlig :D

Vært ute med noen kollegaer som jeg takka ja til føre positiv test i forrige uke, kroppen var helt kjørt så jugde på meg en hodepine og dyr nå å venter på bussen hjem, gleder meg såå til å komme meg hjem!

Back
Topp