Skravletråd

Så kjedelig med lite klaff :( lurt med jordmor da ja!
Sist så ringte jeg på vegne av oss begge og fikk dobbeltime..venta 40 min og hun sjekket bare 1 ting ved meg og så ikke på henne engang fordi hun skulle ta lunsj :wtf: Hun som ikke er 2 år engang og hadde feber i 3 dager lengre enn meg er jo viktigere! Eller?

Sist så ringte jeg på vegne av oss begge og fikk dobbeltime..venta 40 min og hun sjekket bare 1 ting ved meg og så ikke på henne engang fordi hun skulle ta lunsj :wtf: Hun som ikke er 2 år engang og hadde feber i 3 dager lengre enn meg er jo viktigere! Eller?

Tydeligvis ikke.... :dead:

Er så rått at vi allerede er på 5 K!! Skal vi ta avstemming på navn med de 3 som har flest stemmer? :happy:

Det er så mange som antagelig har fått positiv test fra 8-16 juni som ikke har kommet inn her enda, lurer på hvor de blir av :hilarious:
Hinter blant annet til deg @Snuppelupp94 :cool:

Vi er kommer for å bli! Er søren meg vår tur nå❤️
Mener jeg også!! :Heartred Jeg sa til sambo før denne pp, at neste gang nå, så er det vår tur! Har til og med laget tavle hvor det blant annet står: Lille spire termin juni 2024 :hilarious:

Mener jeg også!! :Heartred Jeg sa til sambo før denne pp, at neste gang nå, så er det vår tur! Har til og med laget tavle hvor det blant annet står: Lille spire termin juni 2024 :hilarious:

Ja, stemmer!!!! Hvor artig er ikke det :D

Kan man være med selv om man ikke har vært medlem i 3 mnd? Jeg tror jeg lagde bruker i slutten av juli/begynnelsen av august..
Slik jeg har lest så er det 1 måned som er lengden du skal ha vært medlem xsmile3

Back
Topp