Skravletråd

Altså, dere er jo RÅ!!! Nå må vi finne navn og tilgangsansvarlig :D

Vært ute med noen kollegaer som jeg takka ja til føre positiv test i forrige uke, kroppen var helt kjørt så jugde på meg en hodepine og dyr nå å venter på bussen hjem, gleder meg såå til å komme meg hjem!
Vi er rå :D

Huff, håper du er hjemme raskt ❤️ kom deg i senga ❤️

Jeg har bare vært medlem 1 dag, og ser man må ha vært medlem i 3 mnd for lukket gruppe, er det sånn at jeg må vente for å være med? :sad015

Jeg har bare vært medlem 1 dag, og ser man må ha vært medlem i 3 mnd for lukket gruppe, er det sånn at jeg må vente for å være med? :sad015
Nå ble jeg usikker, men isåfall kan vel ikke noen av oss bli medlem enda? Jeg åpnet jo gruppen nå i sep :confused005 :smiley-ashamed004

Stresser litt med at jeg ikke har fastlege i den kommunen jeg bor i. Har stått på venteliste i 2 år og er fortsatt langt nede på listen..
Har uansett tenkt å bestille tidlig ultralyd på Medicus, betaler gjerne for å vite at spiren gror. Får litt smått panikk fordi det er vårt første barn, og vi vet ikke hva man egentlig gjør når man har blitt gravid :shy:

Stresser litt med at jeg ikke har fastlege i den kommunen jeg bor i. Har stått på venteliste i 2 år og er fortsatt langt nede på listen..
Har uansett tenkt å bestille tidlig ultralyd på Medicus, betaler gjerne for å vite at spiren gror. Får litt smått panikk fordi det er vårt første barn, og vi vet ikke hva man egentlig gjør når man har blitt gravid :shy:
Hei,
forrige svangerskap tok jeg kun kontakt med helsestasjon/jordmor, hadde ingen kontakt med fastlege

Jeg hadde all oppfølgning hos jordmor, de har bedre kunnskap og tid så anbefaler det ❤️

Det har jeg tenkt til..fordi jeg klaffer ikke litt engang med vikar legen :smiley-angry017 Selv om det er enklere stedsmessig..

Så kjedelig med lite klaff :( lurt med jordmor da ja!

Back
Topp