Skravletråd

Noen som har lagt planer for hvordan de skal annonsere graviditeten, eller når?xsmile2
Vi har bestilt en body med trykk "jeg skal bli storebror", som mini skal ha på seg for å dele nyheten med besteforeldre og tanter. Når det blir er ikke bestemt enda, hadde vært gøy å vente til jul, men holder neppe så lenge. Holdt på å røpe meg til alle på jobb idag :bag:

Vi har bestilt en body med trykk "jeg skal bli storebror", som mini skal ha på seg for å dele nyheten med besteforeldre og tanter. Når det blir er ikke bestemt enda, hadde vært gøy å vente til jul, men holder neppe så lenge. Holdt på å røpe meg til alle på jobb idag :bag:
Jeg bestilte en tshorte til mini som det skal stå STOREBROR på, også har vi den som en type backup om vi ikke klarer å vente til jul. Jeg tror IKKE jeg klarer å holde det hemmelig så lenge, mine nærmeste på jobb vet det allerede sånn at jeg har noen å spille på når jeg blir skikkelig dårlig :smiley-ashamed004

Sendte melding til legen ognspurte om sm fra mandag, men måtte visst komme inn på time.... måtte ikke det sist, da holdt det med å sende melding så det er litt irriterende:shifty:

Arh, kjedelig!! Fikk du time fort da?

Sa jeg måtte ringe inn for time på mandag, så antar hun da mener jeg må ringe mandag for å få time den dagen? De har jo alltids noen akutt timer

Sa jeg måtte ringe inn for time på mandag, så antar hun da mener jeg må ringe mandag for å få time den dagen? De har jo alltids noen akutt timer
Ja, da blir det Akuttime. Men så kjedelig å måtte bruke en akuttime på det. Går du ut fult i sykemelding?

Ja, da blir det Akuttime. Men så kjedelig å måtte bruke en akuttime på det. Går du ut fult i sykemelding?

Ja, etter svangerskapsavbruddet I februar så sa jeg at jeg trenger 100% sykmelding i 1 trimester uansett form, noe hu sa ikle var noe problem, så når jeg ble gravid igjen i juni så var det null stress med sm, så synes det er litt tungvint å måtte inn nå, har jo bare enda mer bagasje..
Men nå er ikke formen topp heller uansett altså :shy:

Er helt ny i sånn forum:cool: men slenger meg på med ett spørsmål. lurte på hvilken graviditets symptomer folk har så tidlig ? Har vært gravid 3 ganger og had ekstrem kvalme fra uke 4 med alle 3. er nå 4+4 å er bare trøtt og har ømme pupper. Føler meg uforskammet fin i formen enda noe som er litt skummelto_O

Ja, etter svangerskapsavbruddet I februar så sa jeg at jeg trenger 100% sykmelding i 1 trimester uansett form, noe hu sa ikle var noe problem, så når jeg ble gravid igjen i juni så var det null stress med sm, så synes det er litt tungvint å måtte inn nå, har jo bare enda mer bagasje..
Men nå er ikke formen topp heller uansett altså :shy:
Da er det nok best å bare slappe helt av❤️

Er helt ny i sånn forum:cool: men slenger meg på med ett spørsmål. lurte på hvilken graviditets symptomer folk har så tidlig ? Har vært gravid 3 ganger og had ekstrem kvalme fra uke 4 med alle 3. er nå 4+4 å er bare trøtt og har ømme pupper. Føler meg uforskammet fin i formen enda noe som er litt skummelto_O
Velkommen ❤️ jeg er kun trøtt, merker ikke noe annet :dead: eller, elevene vil kanskje mene jeg er litt strengere for tiden, dårligere tålmodighet:hilarious::hilarious:

Det ligger en tråd litt lenger ned med symptomer.

Selv har jeg kvalmebyger, ømme pupper, tyngde/stikking i livmorområdet og litt hormonell :hilarious:

Tok ny hcg blodprøve i går og den var på 1200! Så fra 514 på tirsdag til 1200 i går, så har den mer enn doblet seg! Allikevel er jeg urolig, fordi jeg har googlet og lest historier om at mange har hatt fine hcg målinger og allikevel har de mistet :arghh: Jeg burde slutte å google og PRØVE å la ting gå sin gang. Vurderer nesten å bestille meg en enda tidligere ultralyd når jeg er rundt 6 uker, bare for å se om det er noe der. Er redd for BO og MA:banghead:

Back
Topp