Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åhh, drømme bryllupsreise da
Det vil jeg tro jamen er alt oppsatt eller er det faktisk resturant og kafe etc der?
Her henger jeg etterMen sååå gøy!! Er også spent på om alt er oppsatt eller ei![]()
prøvde å lete etter bilder, men finner faktisk ikke noe på telefonen Her henger jeg etter
Litt var sånt «er dette alt». Men bl.a the boarhouse palm beach kan man få kjøpt lunsj. Noe var tildekt når vi var der. Fyrhuset var vi oppe ved, og utsikten er like fin i virkelighetenmerker nå at mye er glemt
prøvde å lete etter bilder, men finner faktisk ikke noe på telefonen
![]()
Haha, nei jeg liker å følge medHehe, det er lov å ikke følge med på alt her inne altså
Ja, er vel ikke heeelt likt, men gøy at du fikk sett noe og at det var like fint![]()
Vi er jo over 1.7k innlegg! Helt sprøttEr så misunneligHer henger jeg etter
Litt var sånt «er dette alt». Men bl.a the boarhouse palm beach kan man få kjøpt lunsj. Noe var tildekt når vi var der. Fyrhuset var vi oppe ved, og utsikten er like fin i virkelighetenmerker nå at mye er glemt
prøvde å lete etter bilder, men finner faktisk ikke noe på telefonen
![]()

Jeg hadde håpt at vi kunne ta en ny mnd i australia i permisjonen neste årEr så misunnelig![]()
![]()
Vet ikke om mannen var like giraBlir med jegJeg hadde håpt at vi kunne ta en ny mnd i australia i permisjonen neste årVet ikke om mannen var like gira

Desember 2024Blir med jeg![]()
1,9k nå1.8k
Nå bør vi nå 2k innen morgendagen er over

1,9k nå![]()
Jeg har pleid å vært hos fastlegen for henvisning til ul.Skal jeg bestille time hos fastlege eller helsestasjon først for å så og be om tidlig ultralyd? Eller kan jeg bare bestille tul uten å ha vanlig time først?
Her kan både fastlege og jm henvise til TULSkal jeg bestille time hos fastlege eller helsestasjon først for å så og be om tidlig ultralyd? Eller kan jeg bare bestille tul uten å ha vanlig time først?

Hahah, jaVi får gå inn å telle i formum i 30 min med mye «oppdater» en dag![]()