Skravletråd

Åhh, drømme bryllupsreise da :excited001:Heartred

Det vil jeg tro ja :hilarious: men er alt oppsatt eller er det faktisk resturant og kafe etc der?
Men sååå gøy!! Er også spent på om alt er oppsatt eller ei :hilarious:
Her henger jeg etter :hilarious:
Litt var sånt «er dette alt». Men bl.a the boarhouse palm beach kan man få kjøpt lunsj. Noe var tildekt når vi var der. Fyrhuset var vi oppe ved, og utsikten er like fin i virkeligheten :) merker nå at mye er glemt:dead: prøvde å lete etter bilder, men finner faktisk ikke noe på telefonen :(

Litt var sånt «er dette alt». Men bl.a the boarhouse palm beach kan man få kjøpt lunsj. Noe var tildekt når vi var der. Fyrhuset var vi oppe ved, og utsikten er like fin i virkeligheten :) merker nå at mye er glemt:dead: prøvde å lete etter bilder, men finner faktisk ikke noe på telefonen :(

Hehe, det er lov å ikke følge med på alt her inne altså :hilarious:
Ja, er vel ikke heeelt likt, men gøy at du fikk sett noe og at det var like fint:D

Er så misunnelig :smiley-ashamed004 :hilarious:

Skal jeg bestille time hos fastlege eller helsestasjon først for å så og be om tidlig ultralyd? Eller kan jeg bare bestille tul uten å ha vanlig time først?

Skal jeg bestille time hos fastlege eller helsestasjon først for å så og be om tidlig ultralyd? Eller kan jeg bare bestille tul uten å ha vanlig time først?
Jeg har pleid å vært hos fastlegen for henvisning til ul.

Her kan både fastlege og jm henvise til TUL :happy:

Klarer vi 5K innen uken er over? :smiley-ashamed004 :hilarious:

Back
Topp