Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da må vi få det tilNå mangler vi 19 innlegg

Legger meg ikke før vi er i målDa må vi få det til![]()
Samme herLegger meg ikke før vi er i mål![]()

Da var vi i mål for dagenDa må vi få det til![]()

Da blir det time hos legen på meg i dag for å be om sykemelding siden jeg er så bekymtert og er redd for å stresse på jobb. håper å få sykemelding hvertfall ut neste uke. ringte også gynekelogen min i dag som jeg har avtale med å ringe med en gang jeg på positiv test og fikk time til ul onsdag 04.10! bare 1,5 uke til, håper på å se at alt er fint da. vil da være i uke 5 + 3.
hu va forståelses full forrige gang etter bare en sa så regner med hu e forståelses full nå og, denne gangen får eg kvilt mer da mini er i barnehagen på dagtid, så får pleie meg selv mye mer.Så fint du har fått time hos både lege og gyn så forthåper legen lytter til det, sykmelding var det eneste som roet meg ned og føler det ble nøkkelen til at jeg fikk jenta vår etter 3 MA
![]()
hu va forståelses full forrige gang etter bare en sa så regner med hu e forståelses full nå og, denne gangen får eg kvilt mer da mini er i barnehagen på dagtid, så får pleie meg selv mye mer.
ja, jeg føler meg veldig heldig med legen min. hu kan og sei eg ikke ska gå på jobb selv om jeg vil. for det beste var at jeg ventet lengre.Så godt å høredeilig med leger med forståelse!
Godt med en sånn legeja, jeg føler meg veldig heldig med legen min. hu kan og sei eg ikke ska gå på jobb selv om jeg vil. for det beste var at jeg ventet lengre.
men jeg ga klar beskjed om at jeg kom ikke til å vente mer enn 6 mnd, ikke min feil at oppfølgings-timen er 1,5 mnd forsinka

Hjerte begynner å slå rundt 5+1, så satser på det syntesGodt med en sånn lege
Jeg skal til legen 5+1(for noe annet egentlig da) også til gyn/ul 5+3. timen hos gyn er ikke i forbindelse med svangerskapet men oppfølging etter operasjon av livmora. Kommer til å få kjeft fordi jeg er gravid før etterkontrollenmen jeg ga klar beskjed om at jeg kom ikke til å vente mer enn 6 mnd, ikke min feil at oppfølgings-timen er 1,5 mnd forsinka
Man ser vel ikke mye annet enn plassering/plommesekk osv på 5+3, så jeg kommer til å be om å komme inn uka etter for å se hjertet.

Det må vi jo klareHerregud så flinke dere erom en uke så lurer jeg på om vi har kommet over den magiske 5000 grensen. Haha

Jaaa så enig!!Det må vi jo klare![]()
Jaa! Men hvordan fungerer skjult forum egentlig? Hvem eller hvordan kan en få tilgang til det?Har trua på at vi får skjult i rekordfart jeg nå![]()
Jaa! Men hvordan fungerer skjult forum egentlig? Hvem eller hvordan kan en få tilgang til det?