Jeg har bestilt time hos fastlege til onsdag alt. Pga komplikasjoner i forrige svangerskap skal jeg ha tettere oppfølgingNår skal dere bestille time hos lege eller jordmor forresten?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har bestilt time hos fastlege til onsdag alt. Pga komplikasjoner i forrige svangerskap skal jeg ha tettere oppfølgingNår skal dere bestille time hos lege eller jordmor forresten?![]()
640 innlegg alt! (641 med denne)![]()
;Jaa tenkte det samme! Men har i grunn liten tro på at vi klarer å holde det hemmelig så lengemen hadde vært så gøy å fått det til! Forrige graviditet sa vi det til familie med en gang, syntes graviditeten varte evig for alle var så engasjerte fra første stund
nå tenker jeg at det er gøy å ha en liten hemlighet i noen mnd
![]()
blir uansett ikke føre alt er fint etter otul 
700 nåJeg skulle akkurat poste dette;
"Wow, 650 allerede"

We are on fire700 nå![]()

Det må vi klareKanskje klarer vi 800![]()

Det kan vi lage jaSå mai gruppen hadde en sånn tråd med magefølelse på gutt/jente. Hadde det vært gøy å gjøre det samme her kanskje?![]()
vil du lage den?Over 750 nå, så kanskje vil til og med kommer opp på 900?Kanskje klarer vi 800![]()

Har time hos jordmor 10/10. Er 6+4 daNår skal dere bestille time hos lege eller jordmor forresten?![]()
Det bør vi844 allerede jo! Må klare 900 ikveld vel?![]()
Da var det 900844 allerede jo! Må klare 900 ikveld vel?![]()
Herlighet å rå vi er daDa var det 900![]()
Jobber på !![]()
![]()
Nesten så vi burde gå for 1000 i dagHerlighet å rå vi er da![]()
Snart 1/5 på vei til skjult!