Skravletråd

Vet dere om noen gode gratis graviditetsapper? Jeg har babyverden sin og liker den godt :D Men har plass til en app eller to til på telefonen. Haha
Her er de jeg har fra forrige graviditet :)
nørs er det helsestasjonen anbefaler :angelic:

Vedlegg

• Screenshot_20230923_101656_One UI Home.jpg
    Screenshot_20230923_101656_One UI Home.jpg
    1,1 MB · Visninger: 18
Spørsmål, dere som skal følge med på hcg økning har dere bedt om det selv eller har dere fått beskjed om at dere skal det?

Vurdere å spør legen om eg kan få ta jevnlig hcg prøve, pga to sa og veldig bekymret.

Spørsmål, dere som skal følge med på hcg økning har dere bedt om det selv eller har dere fått beskjed om at dere skal det?

Vurdere å spør legen om eg kan få ta jevnlig hcg prøve, pga to sa og veldig bekymret.
Jeg får det pga at jeg er gravid via ivf på privat klinikk (men forstod det slik at det også er forskjellige rutiner blant klinikkene og sykehusene). Men jeg ville spurt hvis jeg var deg! Eller evt bedt om henvisning til ekstra ultralyd i uke 7 for eksempel? Kanskje enda bedre

Sitter her på jobb og er sinsykt trøtt og uvel av/på :wacky:

Jeg får det pga at jeg er gravid via ivf på privat klinikk (men forstod det slik at det også er forskjellige rutiner blant klinikkene og sykehusene). Men jeg ville spurt hvis jeg var deg! Eller evt bedt om henvisning til ekstra ultralyd i uke 7 for eksempel? Kanskje enda bedre
Jeg får ekstra ul I ca uke 6, men sist begynte jeg å blø kvelden før, og fikk beskjed om at utviklingen var i uke 4/tidlig uke 5. Så vil heller følge med. Sliter med psyken etter to sa :sorry:

Jeg har fått beskjed av sykehuset at jeg kan komme inn når jeg vil å måle. Det var etter å ha mistet 3 ganger og en operasjon av livmora. Så var inn å målte 2 ganger den 4 runden. Når hcg var lavere på måling 2, slutta jeg på progesteron så blødningen kunne starte. Kommer til å gjøre det nå også, skal inn mandag og onsdag

Jeg kjøpte meg sånn gigantisk stanley kopp i rooosa i dag som oppmuntrings-gave til meg selv:angelic: Stresser jo litt med dette her siden det er 5 gang jeg er gravid siden mars 2022…
Jeg er faktisk på dag 2 med unormal trøtthet, også er det disse mens-lignende murringene som er fryktelig plagsomme akkurat rundt denne tiden:dead:

Ja. Sitter litt med det inntrykket selv. Er jo den beskjeden man får når man mister og.. "du er ung, du klarer hvert fall bli gravid, du har gooood tid" :( men nå får de bare bli til termin de her altså ❤️
Ja er synd det der:confused: krysser alt for at det går til termin for alle her:Heartred

Jeg har fått beskjed av sykehuset at jeg kan komme inn når jeg vil å måle. Det var etter å ha mistet 3 ganger og en operasjon av livmora. Så var inn å målte 2 ganger den 4 runden. Når hcg var lavere på måling 2, slutta jeg på progesteron så blødningen kunne starte. Kommer til å gjøre det nå også, skal inn mandag og onsdag
Skal ta meg en time hos legen på mandag og hvertfall få spurt, og høre om det e mulig meg litt sykemelding siden sist jeg mistet hadde jeg stresset mye på jobb noen dager før, og ikke trives så godt på jobb så føler for å sette meg selv helt først denne gangen.
Selv om jeg vet jeg får reaksjoner far kjente om at jeg ikke går på jobb så er det mitt beste som er viktigst

Back
Topp